Mijn dochter van 16 maanden zegt nog niet veel. Maar ze schreeuwt wel luid als ze iets wil. Zeker met haar zussen in de buurt. En dan de hele dag door. Als we niet reageren, schreeuwt ze steeds harder, tot ze haar zin krijgt. Of niet en dan gaat ze door tot ze voldoende is afgeleid. Iemand herkenning en/of tips?
Pff hou op schei uit! Die van mij net zo! Als ze de zin niet krijgt als iets niet lukt als ze iets niet wilt als de zus iets afpakt etc altijd gillen😓 helaas geen tips
Hier is het een knetterhoge gil die uit het kleine meisje komt als ze haar zin niet krijgt of er niet snel genoeg gereageerd word. Hoe langer ze moet wachten hoe harder het gaat, en zeg ik er wat van dan doet ze het nog een keer met een grote lach op d'r gezicht. Helaas nog geen tips maar absoluut herkenning
Oh hier ook.. Echt af en toe he🤣
Voor de show gaat ze op de grond liggen dan en kijkt ze me echt aan van ja en nu...
Ik laat ze maar even doen want ze staat dan uit voor contact, na 2 minuten het kwijt en staat ze weer op en gaat ze weer verder alsof er niks gebeurd is
Ben al blij met de herkenning! Geeft me in ieder geval het idee dat het erbij hoort in plaats van iets verkeerd aangeleerd... Gaat misschien beter als ze wat beter kan praten. Maar word soms knetter van dat geschreeuw steeds 🙉
Hahaha zo en hoe herkenbaar. Heb net een topic gepost omdat ik me zo’n zorgen maak😅 onze dochter ook 16 mnd en spreekt geen woord. Als ik “nee” zeg dan snapt ze dat wel heel goed en gaat ze keihard huilen.