16 Reacties
2 jaar geleden
Een knuffel van Bing, poppenbedje, kleurboek. En ik loop binnenkort een speelgoedoutlet in en kijk daar wel.
2 jaar geleden
Maar 1 ding trouwens, doe nog maar niet zoveel ze vinden het al snel genoeg. Tenminste mijn oudste toen wel
2 jaar geleden
Mijn dochter is gek op kleuren dus ik heb voor haar een kleurboek en ik ga nog voor een soort winkelkarretje kijken, ze is zo veel met het keukentje bezig en alles overal in doen dat ze dat vast leuk zal vinden. Omdat grote broer dit jaar voor het eerst met schoentje zetten begint en zij dus mee zal doen heb ik nog hele kleine cadeautjes erbij, een keer wat lekkers er in of een tijdschrift voor plaatjes kijken, knuffeltje dat soort dingen.
2 jaar geleden
Ik heb Rupsje nooitgenoeg voelboek vol dieren die 16 november uit komt besteld op bol.com. Die krijgt ze voor sinterklaas. En ze krijgt nog een set Duplo.
Voor kerst krijgt ze:
Een hele grote set Duplo met allemaal dieren.
Kleurboek van woezel & pip
En nog een waterverf boek van woezel & pip
2 jaar geleden
Ben ik de enige die dit met 1,5 echt nog te vroeg vind en het gewoon nog een jaar overslaat?😂
Ik snap dat als je oudere kinderen hebt en het viert je natuurlijk ook iets voor de jongste koopt, maar bij ons zijn er nog geen oudere kinderen in de familie, dus hier bestaat sinterklaas gewoon nog niet haha.
2 jaar geleden
Reactie op deJong01
Ben ik de enige die dit met 1,5 echt nog te vroeg vind en het gewoon nog ee ...
Helemaal waar. Maar mijn man kreeg toen sint op zijn werk. Of ja toen corona dus geld waarvan we cadeaus konden kopen en sint kwam via de livestream. En de oudste heeft 1 ouder neefje dus opa en oma hebben toen ook wat klein gedaan. Dat was echt genoeg met 1.5 jaar. Bij 2,5 jaar was het iets meer maar schoenen zetten snapte hij niet echt hoor. Dit jaar 3,5 jaar dus nu zullen we wel moeten denk ik. En de jongste van 1,5 jaar moet dan wel mee
2 jaar geleden
Stempels, een boek met klassieke muziek erin en een set om kralen te rijgen.