7 Reacties
2 jaar geleden
Wij vieren het wel met de hele familie, maar deden dat ook al voordat onze zoon was geboren. We nemen hem dus gewoon mee in onze gewoontes, vieren het niet speciaal voor hem al.
2 jaar geleden
Wij vieren het vanaf dit jaar met alle poespas van de schoen zetten enz. omdat m'n oudste nu 2,5 is. Maar ook nog voor z'n 1e verjaardag vierde we al sinterklaasavond, hij vond het gezellig en de cadeautjes indrukwekkend. Ook vorig jaar gevierd toen m'n dochter 8 maanden oud was. We spreken wel af 2 cadeautjes per kind en met kerst is iedereen vrij in hoe we het doen.
2 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar met ons 3en klein gevierd oma had een cadeautje voor ons allemaal 1 in huis gelegd hij snapte er niks van maar het cadeautje vond die leuk. Ook dit jaar weer. Ik heb bij de kruidvat al een cadeautje gekocht toet toet auto race baan was in de aanbieding. Leg ik op zolder en voor onze dochter dan een half jaar ook een cadeautje. Opa en oma's willen vast ook wat geven.
2 jaar geleden
Toen mijn oudste 2.5 was hebben we de eerste echte sint gedaan. Daarvoor wel 1 cadeau van het werk van mijn man en een x schoen zetten bij opa en oma maar dat hij echt nog niet.