8 Reacties

één jaar geleden

Roept ze je niet als ze je nodig heeft? Mijn zoontje roept altijd mama mama! Als ik moet komen heel handig haha

één jaar geleden

Hier hadden wij nooit problemen met slapen. Maar ook mijn zoontje word snachts huilend wakker en wil dan niet meer slapen

één jaar geleden

Ik wacht altijd eerst heel even of het huilen niet harder wordt. Is dit snel over, ga ik niet heen. Huilt hij met 3 minuten nog of wordt het steeds harder, gaan we wel heen. Wij zijn vaak dan 1.5 uur later voor hij weer slaapt, dus ik wacht soms net ff langer of het hem echt niet zelf lukt.

één jaar geleden

Ik laat 't altijd even 5 minuten gaan, tenzij er erge paniek is. Meestal als het een zeur huiltje is, is het omdat haar knuffel uit bed is gevallen of dat ze haar speen niet kan vinden.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, vaak is het maar 1 minuut. Als het langer aanhoud, dan ga ik vaak wel even kijken.

één jaar geleden

Reactie op CCROES

Hier hetzelfde, vaak is het maar 1 minuut. Als het langer aanhoud, dan ga i ...
Same here

één jaar geleden

Hier dus ook sinds deze week, vanacht wel extreem veel huilen in slaap. Ze lag ineens andersom in bed dus haar even goed gelegd toen merkt ik dat ze gewoon sliep..

één jaar geleden

Ik wacht ook zeker 5 minuten. Vaak stopt het vanzelf weer. Over het algemeen slaapt hij echt goed de hele nacht, maar soms een fase