Hoi mama's
Onze dochter huilt vaak in haar slaap. Duurt soms maar 1 minuut soms iets langer maar gaat vaak weer gewoon slapen. Weet ook niet zo goed wanneer ik er wel en niet heen moet. Wanneer heeft ze me wel nodig en wanneer niet?
Doen jullie kinderen dit ook? En wanneer ga je er wel en niet naartoe om te troosten. Wij hebben geen babyfoon met camera dus zie ook niet of ze echt wakker is of niet.
Ik wacht altijd eerst heel even of het huilen niet harder wordt. Is dit snel over, ga ik niet heen. Huilt hij met 3 minuten nog of wordt het steeds harder, gaan we wel heen. Wij zijn vaak dan 1.5 uur later voor hij weer slaapt, dus ik wacht soms net ff langer of het hem echt niet zelf lukt.
Ik laat 't altijd even 5 minuten gaan, tenzij er erge paniek is. Meestal als het een zeur huiltje is, is het omdat haar knuffel uit bed is gevallen of dat ze haar speen niet kan vinden.
Hier dus ook sinds deze week, vanacht wel extreem veel huilen in slaap. Ze lag ineens andersom in bed dus haar even goed gelegd toen merkt ik dat ze gewoon sliep..