30 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben dit ook heeeel lang gehad, maanden. Toen was ik het zo beu, dat ik een slaaptrainer heb gekocht. Oogjes open en geel licht = wakker, oogjes dicht en blauw licht= slapen. Hij snapte het gelijk, 21.4.2021 is hij geboren. Nu is het voortaan 6.15u, prima voor ons 🥰🙌🏼. Hij slaapt in de middag rond 12.30u tot 14.00u ongeveer ( wordt zelf wakker ) en savonds rond 18.30u naar bed.
één jaar geleden
Reactie op Mammie91
Wij hebben dit ook heeeel lang gehad, maanden. Toen was ik het zo beu, dat ...
Ja begin het ook zat te worden.
Hij gaat rond 19.00 naar bed en is dan om 5 aan het huilen en klaarwakker.
In de middag slaapt hij 2 uurtjes.
Hebben ook nog een baby van 4 maanden dus ben hierdoor nu al vanaf 4 wakker en moet volgende week weer werken.
Zie er nu wel tegenop
één jaar geleden
Hier ook elke dag 5 uur , hij slaapt overdag 2 uurtjes en gaat savonds 1900 slapen. Helaas geen tips
één jaar geleden
Hier heel wisselend. De ene meer bij 5, de andere keer normaal om 7. Lijkt hier aan sprong/oververmoeidheid te liggen. Meneer denkt op de opvang dat hij te oud is om te slapen smiddags 😉 ook wel ontwikkeling. Eerst nooit meer huilen in slaap tenzij ziek en nu toch vaak 1x aai over z’n bol nodig 😉
één jaar geleden
Ons zoontje slaapt in de middag vaak van +- 12:00/12:30 tot 14:30/15:00. Hij gaat in de avond tussen 19:30 en 20:00 naar bed. En is dan in de ochtend tussen 7:00 en 7:30 wakker. 23-04 wordt hij 2
één jaar geleden
Tussen 6:30 en 7:30 wakker. Rond half 1 naar bed, slaapt dan vaak 1,5 uur, soms 2 uur. We maken haar niet wakker, de ene keer heeft ze meer slaap nodig dan de andere keer. Tussen 18:30 en 19:00 naar bed.
Onze dochter slaapt het langst als ze vroeger op bed ligt. Later dan 19u is hier vroeger wakker. Soms kan het niet anders, maar dan merken we dat de ochtend erna.
één jaar geleden
Reactie op Stemali
En als je ‘m een half uur eerder in bed legt, heb je dat al eens geprobeerd ...
Ik ben de ene kant bang dat hij nog eerder komt.
Merk wel als hij om 19.00 gaat ipv 19.30 dat hij eerder kwam maar dat lijkt voor nu geen verschil te maken.
Ga vanavond wel proberen voor 19.00 erin
één jaar geleden
Reactie op Chpil
Ik ben de ene kant bang dat hij nog eerder komt.
Merk wel als hij om 19.00 ...
Ik snap dat het spannend is om te proberen. Maar nu wordt hij al vroeg wakker, dus wat heb je te verliezen? Makkelijk gezegd misschien, bedoel het niet vervelend in ieder geval. Succes!
één jaar geleden
Over slapen gesproken, onze dochter maakt er nu elke keer 's avonds een feestje van. Klaarwakker zijn in bed en echt niet tot slapen komen. Normaal legden we der zo weg en viel ze in slaap. Ze is nu 20 maanden.