10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik lees mee!

茅茅n jaar geleden

Onderbroekje en onderlijfje, geen slaapzak.. haar kamer is 27 graden

茅茅n jaar geleden

Onderbroek. Had hemdje aangedaan maar wilde ze zelf uit.

茅茅n jaar geleden

Hier een onderbroek en een nachthemd met korte mouwen en een laken maar deze schopt ze zelf weg

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter ligt alleen in een romper korte mouw in bed. Slaapt gelukkig dus wel ondanks dat ze geen lakentje of slaapzak heeft. 29 graden op de kamer...

茅茅n jaar geleden

Op het kamertje van mijn dochter is het 26 graden en ze heeft een romper korte mouw aan

茅茅n jaar geleden

Alleen een luier en een hydrofiele doek. Dit laatste wil ze perse maar ligt in de ochtend altijd van haar af. Als het iets koeler is, komende nacht waarschijnlijk (hopelijk), luier en een hydrofiele slaapzak. Raam staat de hele nacht open, maar het is met de temp van de laatste tijd, nog steeds tussen de 25-28 graden op haar kamer 馃檮

茅茅n jaar geleden

Romper zonder mouwen. De slaapkamer is het grootste deel van de dag in de zon, overdag airco aan maar die krijgt het helaas ook niet beter met de temperaturen van het weekend. 馃槄

茅茅n jaar geleden

Mouwloze romper en een lakentje die ze meestal van zich af schopt snachts

茅茅n jaar geleden

Mijn kinderen dochter van 2 jaar zoon van 10 maand dragen beide alleen romper ( mouwloos romper ) het is warm genoeg in hun kamer wil hun zeker geen zomer slaapzak aan laten trekken of zomer pyjama