8 Reacties
2 jaar geleden
Waarschijnlijk een sprongetje, maar goed nieuws, het is de laatste. Misschien kan je partner de nachten even overnemen, zodat jij kunt rusten?
2 jaar geleden
Hier ook vreselijk sinds 2 weken. Als we naar haar kamer lopen is het al krijsen. Maar alleen in de avond? Nachtlampje werkt niet. Valt uiteindelijk in slaap maar wordt standaard rond 23:00 wakker en gaat dan alleen verder slapen in ons bed en dan is ze alsnog minstens 20 keer wakker waarvan 10 keer huilen. Snap er nieeeets van.
2 jaar geleden
Ik heb hier een campingbed op de slaapkamer staan vanwege de nachten. Ik leg m'n dochter altijd in haar eigen kamer op bed maar eind van de avond word ze wakker en lukt het niet meer. Als ik haar dan in het campingbed leg en ik erbij ligt lukt het wel, als de gebroken nachten dan voorbij zijn zijn de nachten wer volledig in eigen kamer.
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Hier ook vreselijk sinds 2 weken. Als we naar haar kamer lopen is het al kr ...
Nachtlampje is aan hier alle vaste knuffels...het ging redelijk totdat ze ziek werd op vakantie daarna thuis drama..hoop idd een sprongetje en dat als ze beter is ze weer gaar slapen
2 jaar geleden
Reactie op garjo
Nachtlampje is aan hier alle vaste knuffels...het ging redelijk totdat ze z ...
Moeilijk hè? Hier ook precies zo. Na een HAP bezoek is ze ook helemaal ontregeld. Toch zielig wat dat allemaal doet met die kleintjes. Hopelijk voor jou en mij snel weer wat regelmaat in het slapen🤣