11 Reacties

één jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Duurt ook al 3 maanden, voorheen altijd een goede slaper geweest. Wij gaan nu over naar een peuterbed binnen een paar weken, hopen dat dat werkt.. Niet meer te doen om elke avond minimaal een uur naast ‘m te liggen. Ik lees mee voor tips. 😅

één jaar geleden

Alleen herkenning. Wij zitten precies hetzelfde. We hebben meer werk van onze peuter als onze baby van 4 weken. We laten hem nu dus ook maar tussen ons in liggen tot hij weer slaapt en brengen hem dan weer op bed. Anders zijn we meer wakker 's nachts als dat we kunnen slapen

één jaar geleden

Slaapt je peuter nog tussen de middag?

één jaar geleden

Slaapt je peuter nog tussen de middag?
De ene dag wel, als ik merk dat ze erg moe is en de andere dag niet! Dus dat verschilt

één jaar geleden

Reactie op maatjulia

De ene dag wel, als ik merk dat ze erg moe is en de andere dag niet! Dus da ...
Ah oke. Hier is het ook een tijdje rommelig geweest. Nu slaapt ze een uurtje van half 12 tot half 1 (maak haar wakker) en gaat het weer goed.

één jaar geleden

Ah oke. Hier is het ook een tijdje rommelig geweest. Nu slaapt ze een uurtj ...
Ah goede tip! Misschien inderdaad proberen wakker te maken ‘s middags en wel weer een vast ritme !! Thnx

één jaar geleden

Succes! Ik houd het echt op een uurtje. Als ze langer slaapt hebben we direct weer een slechte nacht.

één jaar geleden

Wij hadden dit ook, we zijn gestopt met het middagdutje en de nachten werder weer zoals voorheen 😃

één jaar geleden

Wij hadden dit ook. Ook ten einde raad. Ze was niet bang oid maar kwam gewoon de heletijd uit bed in begin nog gewoon maar na tijdje schreeuwen en huilen... uiteindelijk hebben wij de deur een keer dichtgehouden voor haar (voelde vreselijk). Toen was het natuurlijk schreeuwen dat ze de deur niet open kon maken. Maar na 1 min ging ze rustig terug naar bed en slapen... Maar snachts was natuurlijk weer zelfde liedje omdat ze er dan wel uitkon. Dan waren we weer 2 uur bezig met een zwaar oversture peuter naar bed te krijgen. Uiteindelijk hebben we aan haar kant de klink van de deur gehaald. En haar uitgelegd dat als er iets is of als ze papa/ mama nodig heeft ze kan praten via de babyfoon en dat we dan komen. Eerste nachten paar keer geroepen, aai over de bol gegeven en gezegd dat ze moet slapen. Daarna niet meer geroepen en slaapt als vanouds. Maar jeetje wat een heftige periode. Dus heel veel herkenning

één jaar geleden

Hier het zelfde. Dra-ma-tisch! Ik geniet nog zo van de middag dutjes die ze doet. Maar die nachten zijn ellende. 😩

één jaar geleden

Bij ons sliep ze al snel overdag niet meer. En we zijn overgegaan op een eenpersoonsbed. Ook in de avond met in slaap vallen wilden ze eerst niet zonder ons en was het huilen, toen de tip gekregen om te zeggen dat mama straks over 10 minuten terugkwam om te kijken. Dit was een succesje! Ze sliep, leek wel een geruststelling. En in de nacht als ze soms huilt gaan we naast haar liggen en dan valt ze zo weer in slaap, dit kan vanwege het eenpersoonsbed.