10 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee voor tips, hier ook voor langere afstanden een drama

2 jaar geleden

Hier een hit; afspeellijst met haar favoriete liedjes aan en mee zingen maar! Ze zit zelfs in haar stoel te dansen terwijl ze “meezingt”. Vandaag 45 min vol gehouden, net op tijd voor ik haar echt op zou eten🥰

2 jaar geleden

Hier hangt een spiegel voor hem waardoor hij vaak hele conversaties met zichzelf aan het doen is. Of gewoon naar zichzelf aan het kijken is, doetie ook graag 👌🤣 Verder altijd een tut hangen aan de gordel zodat als hij moe wordt zijn tut kan nemen. En dan geef ik standaard 2 speelgoedjes in zijn handen waar hij op dat moment gek van is ..

2 jaar geleden

Mijn dochter kan zichzelf soms wel een uur bezighouden met een pop-it. Dat is een soort geüpgraded bubbeltjesplastic ;)

2 jaar geleden

Wij hebben voor langere afstanden een tas met allemaal klein speelgoed van thuis. Geen speciaal speeltjes voor onderweg. Is ze het zat, nieuw speeltje uit de tas naar achteren. Ene keer is ze ergens 5 min mee bezig, andere een uur. Soms ligt de hele tas op de achterbank uitgespreid maar is ze wel twee uur zoet ermee geweest 🤣 En liedjes zingen, rijstwafel of fruit eten.

2 jaar geleden

Ik heb een tafeltje gekocht via bol.com die over de autostoel heen kan. Echt ideaal dan kan hij ook gewoon kleuren en een broodje enzo eten zonder dat het valt

2 jaar geleden

Ik heb een tafeltje gekocht via bol.com die over de autostoel heen kan. Echt ideaal dan kan hij ook gewoon kleuren en een broodje enzo eten zonder dat het valt

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Ik heb een tafeltje gekocht via bol.com die over de autostoel heen kan. Ech ...
Dat lijkt me wel wat, heb je hier toevallig een linkje van? 😊

2 jaar geleden

Ik hoor veel goede reacties over de timio voor in de auto. Schermloos educatief speelgoed. Misschien ook leuk om eens naar te kijken

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Ik heb een tafeltje gekocht via bol.com die over de autostoel heen kan. Ech ...
Ik zou hier wel voorzichtig mee zijn, wanneer je een ongeluk krijgt kan je kindje hier heel naar door opgesloten worden