15 Reacties
één jaar geleden
Eigenlijk krijgt onze dochter hem alleen nog in bed. Ze weet ook dat ze hem dan past krijgt. Hij blijft ook boven. Niet meer beneden. Het is even wennen voor de maar dat gebeurt snel genoeg. Bij ons dan. Als ze boos of verdrietig of moe is pakt ze haar knuffel. Daar hebben we er 2 van 1 in bed en 1 beneden. Hij gaat ook niet mee ergens naar toe. Kunnen we hem ook niet kwijt raken.
één jaar geleden
Hier toevallig zaterdag begonnen met slapen zonder speen, omdat ik onderstaand filmpje zag vorige week. Tot dan toe gaven we hem alleen in bed, op de opvang werd de speen nog wel eens overdag gegeven. Gaat vooralsnog uitstekend 🤞
https://youtu.be/szRQLsryt_A
één jaar geleden
Bij ons in bed en in de auto. Ze weet dit ook heel goed, ook al probeert ze soms te smokkelen. Als ik even niet oplet en ze heeft m nog in als we naar beneden gaan, dan doet ze heel erg haar best te zorgen dat ik het niet door krijg, haha. Maar als ik het merk en loop weer naar boven gooit ze hem direct in bed.
Als ze boos is krijgt ze hem nooit. Maar bij de crèche op het end van de dag geven ze hem ook nog wel eens, als ze heel moe of verdrietig is. Vind ik zelf wel jammer, maar tegelijk ga ik er maar vanuit dat ze hem dan echt nodig had.
één jaar geleden
Hier ook alleen in bed maar dat is al maanden zo ivm een kat die de speentjes lekker vind en kapot bijt als ze rondslingeren😆 Als mijn zoontje uit bed gehaald wordt dan gooit hij zijn speentje al in bed. Als hij heel jengelig is overdag dan wil ik hem nog weleens de speen geven, maar dat is zelden.
één jaar geleden
De ene keer hoeft hij m niet en de andere keren wel. Vooral als hij t van mij niet mag. Als ik m geef, kan ik m na 5 min er weer uithalen en dan is t ook goed. Alles is een fase haha. Met 2,5 kun je ze meer uitleggen dus dan gaan we het afbouwen. T heeft ook wel iets liefs haha
één jaar geleden
Hier in principe alleen in bed maar ik heb altijd wel eentje in de luiertas zitten voor het geval er iets is...
Laatst waren we even naar een binnenspeeltuin en 20 minuten na binnenkomst konden we richting de huisartsenpost omdat mevrouw ergens onder was gekomen met haar been en er niet meer op wilde staan en hem naar buiten draaide (viel achteraf mee) maar dan ben ik wel blij dat ik hem bij me heb... En sws altijd als we naar het ziekenhuis moeten (dochter heeft een afwijking aan haar nieren en heeft af en toe onderzoeken) en dan gaat haar knuffel ook altijd mee...
één jaar geleden
Hier krijgt hij hem nog als hij ontroostbaar is of moe is in de avond . Gebeurd wel elke keer minder en hij komt die zelf afgeven als hij er geen behoefte meer aan heeft