196 Reacties

3 jaar geleden

Marian is mijn naam, gelukkig getrouwd en al moeder van 1 zoon. Hij is net 1 jaar en als verrassing waren we ineens zwanger. Onze zoon is met IVF gekomen dus dat het nu op natuurlijke manier lukt is zo speciaal. We zitten nog vol ongeloof Uitgerekend datum is 17 april 2021

3 jaar geleden

Reactie op Nienke.

Oh en ik woon ook in zuid west Friesland dus kunnen misschien samen op zwan ...
Leuk hier mama's te treffen uit deze omgeving. Ik woon in Drachten.

3 jaar geleden

Reactie op Nienke.

Naam: Anne Uitgerekende datum: 19-04-2021 Partner: mijn man Hoeveel kindere ...
Gefeliciteerd.❤ wij zijn ook zwanger van de tweede. Ons zoon is nu ook 14 maanden. Vind het super leuk dat ze qua leeftijd zo dicht op elkaar zitten, maar ook wel spannend.

3 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben shannen, een jonge vrouw van 28jaar. Ik heb een dochtertje van 3,5j en 5w zwanger van ons nieuwste spruit. Spannend! (Uitgerekend voor 19 april) Ik woon samen met mijn partner in Lanaken. We zijn verloofd en dolgelukkig! Liefs!

3 jaar geleden

Reactie op MariandeG

Marian is mijn naam, gelukkig getrouwd en al moeder van 1 zoon. Hij is net ...
Wat bijzonder❤️ en super leuk voor de kindjes dat ze zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd

3 jaar geleden

Reactie op Fayah2605

Wat bijzonder❤️ en super leuk voor de kindjes dat ze zo dicht op elkaar zit ...
Hele dikke proficiat!

3 jaar geleden

Reactie op MariandeG

Leuk hier mama's te treffen uit deze omgeving. Ik woon in Drachten.
He wat leuk gefeliciteerd! Ik woon dus vlakbij Surhuisterveen 😁😁 ik ben rond 10 april uitgerekend!

3 jaar geleden

Kim, als het goed is rond 18 april 2021 uitgerekend (ik ben dan jarig). Dit is ons eerste kindje want vorige zwangerschap ging mis. We zijn op mijn mans 30e verjaardag erachter gekomen dat ik nu zwanger ben 💗

3 jaar geleden

Hallo! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Suzan, ben eigenlijk 31 maart uitgerekend maar verwacht ergens wel een paar dagen terug te worden gezet naar begin april. Heb een lieve man en we hebben een zoontje van 5.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Patricia en ik ben 25 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en ons dochtertje van bijna 3 jaar. Ik ben 5 weken zwanger en zal uitgerekend zijn rond 13 april! ❤️

3 jaar geleden

Hoi mijn naam is chayenne, Ik woon samen met mijn vriend en zoontje van 8 maanden. En vandaag 6+2 weken zwanger

3 jaar geleden

Heeii Heeii mijn naar is Jessica ik ben sinds 18 mei getrouwd heb een dochtertje die 22 augustus 3 word en ben nu 5 weekjes zwanger van ons 2e wondertje 14 april uitgerekent

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lisette, 29 jaar en ik woon met mijn man in het oosten van het land. Mijn uitgerekende datum is ongeveer 15 april maar dit is nog een gok ivm onregelmatige cyclus. Dit is mijn eerste zwangerschap. Heb onwijs veel zin in dit avontuur maar vind het ook wel spannend! 💛

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Chloë, moeder van een zoontje van 3 en samen met mijn vriend en nu 4+5 zwanger :)) Super spannend, hoop dat alles goed gaat. Uitgerekende datum 16 april