196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Zijn er nog meer die helemaal niet misselijk zijn? Maar juist heel veel hon ...
Ja dat heb ik ook! Maar het is ook nog vroeg.. dus misschien komt het nog?

3 jaar geleden

Ik heb net een test gedaan. Morgen moet ik ongesteld worden. Test was positief. Dit is mijn tweede zwangerschap waarvan de eerst een miskraam was (eind mei). Dus ik vind het allemaal heel spannend en hoop dat het deze keer goed gaat.

3 jaar geleden

Reactie op eveliennz

Ik heb net een test gedaan. Morgen moet ik ongesteld worden. Test was posit ...
Snap dat je het spannend vind.. ik duim voor je mee

3 jaar geleden

Reactie op eveliennz

Ik heb net een test gedaan. Morgen moet ik ongesteld worden. Test was posit ...
Ik snap je gevoel! Morgen is ook mijn dag dat ik ongesteld moet worden en woensdag en vandaag positief getest. Ik heb afgelopen januari een miskraam gehad. Maar door de corona hadden wij even een break genomen

3 jaar geleden

Reactie op eveliennz

Ik heb net een test gedaan. Morgen moet ik ongesteld worden. Test was posit ...
Heel spannend! Ik duim ook mee!

3 jaar geleden

Ik voel me helemaal niet echt blij , voel me gewoon slecht ....buikpijn moe down .......

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Ja dat heb ik ook! Maar het is ook nog vroeg.. dus misschien komt het nog? ...
Ik ben niet misselijk

3 jaar geleden

Reactie op eveliennz

Ik heb net een test gedaan. Morgen moet ik ongesteld worden. Test was posit ...
Voor mij hetzelfde! Ook tweede zwangerschap, maar de eerste is in maart helaas een miskraam geworden bij 9 weken. Super spannend nu allemaal! Ik heb positief getest 2 dagen voor NOD. Dus nu eerst de komende week eens afwachten 馃崁

3 jaar geleden

Hoi, Na een miskraam, weer zwanger! Blij, maar durf het nog niet helemaal te geloven dat het nu wel goed gaat. Hopelijk kan ik nu tot na een volledige zwangerschap in de groep blijven :) uitgerekend 2-4-2021

3 jaar geleden

Hoi iedereen! Voor mij ook weer zwanger na een treurige zwangerschapsafbreking in feb. Ben blij dat we zo snel alweer in verwachting zijn! Spannend maar ook weer heel erg leuk! uitgerekent op +-23 mrt

3 jaar geleden

Woensdag op dag 1 van de menstruatie 2 testen licht positief. Volgende week woensdag bij 5 weken test ik het nog eens dan moet de streep als het goed is duidelijker kleuren. Uitgerekende datum 31 maart 2021. Het is poging 1 toevallig 31 maart de laatste anticonceptiepil geslikt. Ben al vanaf dag 26 van mijn cyclus misselijk, moe en pijn aan de borsten. En nu is heel veel plassen en geen strakke banden op de buik kunnen verdragen er bij gekomen. En enorm veel steken in de rechter zijde, net als na intensief sporten. Ik ben getrouwd, dit is kind 1 en we hebben een hond. Hopelijk gaat het bij ons allemaal goed, ben nu al blij en vol verwachting #kannietwachten

3 jaar geleden

Reactie op ilonaluthart

Zijn er nog meer die helemaal niet misselijk zijn? Maar juist heel veel hon ...
Ik ben bijna de hele dag misselijk, maar kan goed eten. Als ik regelmatig eet zakt de misselijkheid ook

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Ja dankjewel!! Jij ook gefeliciteerd! Wel bizar he, zo gelijk in 1 keer raa ...
Wij ook bij cyclus 2 raak gelukkig. Heb ook al een afspraak bij de verloskundige en huisarts doet inderdaad niets anders als een notitie maken en wil de uitreken datum van de verloskundige tzt weten. Heb me ook al aangemeld voor de kinderdagverblijf(voor alle dagen en als ik het concreet weet kan ik bijstellen) die zit hier heel snel vol.

3 jaar geleden

Reactie op Lot2021

Hoi, Na een miskraam, weer zwanger! Blij, maar durf het nog niet helemaal t ...
Spannend! Wij willen het nog niet helemaal geloven en mijn man was helemaal verbaasd dat het zo snel weer kon ook al had de gynaecoloog dat wel gezegd. We gaan zondag weer een test doen om het zeker te weten. Zondag avond gaan we namelijk sushi eten 馃槣 (ik dus vegetarische sushi)

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier gisteren op dag 26 positief getest. Vandaag weer duidelijk positief. Als alles goed mag gaan, verwachten we 5 april ons tweede kindje. Onze eerste wordt in augustus 1. In mei een miskraam gehad met 6-7 weken, was meteen raak nadat we er weer voor gingen. Nu dus 2 rondes verder en weer raak. Hopelijk is dit een plakker.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen positief getest. Voor mij de eerste keer zwanger en eigenlijk ook meteen raak dus alles is nog een beetje overweldigend. Ik ben 4 jaar samen met mijn partner en wonen nu 1 jaar samen. Zelf ben ik bijna 26 (3 weken) en mijn partner wordt in november 25:

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Gefeliciteerd allemaal! Hier gisteren op dag 26 positief getest. Vandaag w ...
Hoi demi gefeliciteerd. Toevallig eergisteren positieve test gedaan. Ook uitgerekend op 5 april als ik het goed heb gerekend. Mijn eerste zoon word 2 april 1. Grappig om te lezen. Vervelend voor jullie van de miskraam altijd erg spannend het eerste trimester.

3 jaar geleden

Reactie op nbli

Hoi demi gefeliciteerd. Toevallig eergisteren positieve test gedaan. Ook ...
Gefeliciteerd!! Wauw, dan zitten ze dicht op elkaar? Super leuk!!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iederen!!! Ik heb ook gisteren positive getested en uitgerekend op 5 april. Is mijn eerste, dus allet is heel spannend en scary at the same time :)

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Wij ook bij cyclus 2 raak gelukkig. Heb ook al een afspraak bij de verlosku ...
Ik heb de verloskundige inderdaad al gesproken! Wij hebben de eerste afspraak op 28 augustus ivm onze vakantie. Wij gaan 9 augustus weg en ben bang dat het dan iets te vroeg is voor een vroege echo. We blijven in NL dus wie weet rijden we er wel even voor terug! De familie op de hoogte stellen met de echobeelden lijkt me wat leuker en tot de 11 weken wachten is zoooooo lang ;)!