196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Lapolly

Gefeliciteerd
Dankjewel 😊

3 jaar geleden

Hoi allemaal, zonet positief getest. Als ik zelf uitreken, dan ben ik volgens mij uitgerekend op 1 april. Wij hebben reeds een zoontje van 3 jaar, dus wordt onze tweede bubbel. Vorige maand een miskraam gehad aan 8w , en gelijk trg zwanger, dus we hopen dat het deze keer goed blijft 🤞🏻

3 jaar geleden

Hallo allemaal , Ik ben Sabrina , 31 jaar. Mijn man en ik hebben een dochter van 20 maanden , zoals het er nu naar uit ziet ben ik uitgerekend op 6 april van onze 2e spruit :)! De eerste keer hebben we er 3 jaar over gedaan. Ik zat aan de medicijnen waardoor het dus blijkbaar niet lukte, nadat ik andere medicijnen had gekregen was het binnen 3 maanden wel gelukt. April 2020 overgestapt op andere medicijnen , en ja hoor het is weer gelukt! Nu hopen dat alles goed blijft gaan 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Miessv

Hi 🙋‍♀️ Ik ben Mies en samen met m'n Man is het ons eindelijk na 4,5 jaar ...
Wat fijn om te horen dat het op de natuurlijke manier is gelukt 🥳 gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op rootjenoo

Hoi allemaal, zonet positief getest. Als ik zelf uitreken, dan ben ik volge ...
🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op annefleur83

Hoi ik ben nieuw hier ben 36 jaar en ik heb 2 meiden van 10 en 13 jaar en w ...
Gefeliciteerd !

3 jaar geleden

Dag allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Bij ons was het gelijk in de eerste ronde raak, we waren er nog helemaal niet zo mee bezig eigenlijk. Wel heel erg gewenst! M’n man (31) en ik (28) zijn nu 12 jaar samen en bijna 1 jaar getrouwd. Ik ben nu 5+3 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op mamatobe1234

Dag allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Bij ons was het ge ...
Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Hoi allemaal Ook nieuw hierzo! Ik 35 mijn man 40 een zoon van 7 jaar en een zoon van 5 jaar oud. Nu ben ik zwanger van ons derde wondertje. Gewenst maar niet helemaal gepland. Heb net afgelopen week mijn nieuwe baan geaccepteerd en contract getekend. Nu eerst de eerst echo afwachten denk ik🤔🤔 moet er nog eens goed over nadenken.

3 jaar geleden

Hallo meiden, gefeliciteerd allemaal! Leuk om alle verhalen te lezen!:) Ik ben Maartje en op 6 april uitgerekend. Ben samen met mijn vriend en hebben al een Zoontje van 1! Helaas was dat een vroeggeboorte, placenta die niet mee kwam Én 2 L bloedverlies dus was niet heel rooskleurig! Hoop nu op een voorspoedige zwangerschap en bevalling 😁

3 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 'Hotting', 35 jaar en al moeder van een 11 jarig dochter uit een eerder huwelijk. Toen heedr het 2 jaar geduurd dat ik zwanger was... Nu een hele lieve nieuwe partner van 37 zonder kids. 4 maanden geleden gestopt met de pil om te kijken waar het schip zou stranden, maar gister (nod+3) toch maar een test gedaan en die was mega positief. Ik kan het nog niet geloven en voel ook nog helemaal niks qua zwanger zijn, maar de 2 testen zijn kei duidelijk!

3 jaar geleden

Reactie op Hotting

Hoi allemaal. Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 'Hotting', 35 jaar en ...
Ik woon btw in Friesland. Hoop dat er meer Friese dames hier zijn

3 jaar geleden

Hi allemaal!🌸 Wat leuk om zo contact met elkaar te hebben, info en vragen te delen. Mijn vriendin (28) en ik (25) zijn al een tijd bezig met onze kinderwens. Wij hebben voor een bekende donor gekozen om dit mooie avontuur aan te gaan. We verwachten in april ons eerste kindje😊

3 jaar geleden

Hi allemaal... als het goed is ben ik ongeveer 6 april uitgerekend. Ik ben 34 jaar en dit is mn tweede zwangerschap. Heb samen met mn man al een dochter van 2 jaar...

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben Desiree 34 en nu zwanger van nr 2. Samen met mijn man een prachtige zoon van 3 jaar. Hij is jarig op 9 april en ben 10 april uitgerekend hihi.

3 jaar geleden

Dag dames, ik ben Samantha(28) woon samen met mijn man(42) en twee jongens (5 en 2) in Groningen. Ik heb 2 maand geleden mijn (helaas) 2de miskraam gehad, maar nu alweer zwanger! Voel mij dan ook echt gezegend❤ Heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat deze keer. Zit op het moment echt op een roze wolk. Heb weer zin in babykleertjes shoppen haha. Maar goed, nog even wachten tot de echo. Ik ben 5 april uitgerekend.

3 jaar geleden

Ik ben Pien, 31 jaar. Samen met mijn vriend op 10 februari 2019 ouders geworden van onze dochter Tess. Nu zwanger van ons 2e wondertje, 6 april uitgerekend. Heel anders dan de eerste keer, nu heb ik veel minder tijd om er mee bezig te zijn. Wel spannend, onze dochter had erge reflux en was het eerste half jaar een huilbaby.

3 jaar geleden

Hi! Ik ben 32 jaar. Moeder van een zoontje van bijna 2,5 jaar. Gisteren 5 dagen voor nod positief getest met een licht streepje. Ga op nod nog een keer testen. Heel spannend, nog nooit zo vroeg al een positieve test gehad..

3 jaar geleden

Reactie op carmen2015

Hallo allemaal , Vandaag test gedaan , wanneer uitgerekende datum is nog g ...
Tel de eerste dag van je laatste menstruatie en vanaf dan 40 weken. Dat is de telling die ze aanhouden. Kan er 1 tot 3 weken langs zitten maar dat is niet te voorspellen wanneer de eicel bevrucht is.

3 jaar geleden

Hallo, ik ben Lieke 36 jaar en woonachtig in Oost Vlaanderen (B), mama van een dochter van 13,een zoon van 12 en plus mama van een meid van 12. Samen met mijn man zijn we voor de 2 de maal zwanger. ❤️ MK in februari... NOD was 2 augustus. 3 augustus positieve test en bloedafname gaf een hcg waarde van 419 aan op 3/08, voorzichtjes blij 🥰