196 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SonjaEsmee

Ik was al aan het zoeken voor friesland alleen kan niets vinden helaas...
Misschien als ik je nummer in de app kan zetten, dat de beheerder je dan toe kan voegen?

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Misschien als ik je nummer in de app kan zetten, dat de beheerder je dan to ...
Dat mag! 0636452385

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Esther en ben bam(bewust alleenstaand moeder). 13 april uitgerekend van mijn tweede kindje met hulp van een onbekende donor doormiddel van iui. Ik had 4 buisjes(pogingen) en de vierde was raak, phew😅! Ik woon trouwens in de buurt van Groningen.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! De eerste mede Fries die ik hier gevonden heb haha.
Hier nog één maar woon niet meer in Friesland haha 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Net getest met een vroege positieve test, vrijdag nod. Spannend of hij blij ...
Spannend! Hopelijk gaat het dit keer goed💓

3 jaar geleden

Hallo ik ben 'Dyana' en ik ben bijna 23 jaar oud. Momenteel 5 weken zwanger van onze eerste kindje. Mijn partner en ik zijn 7 jaar samen en hebben een huis gekocht in hartje Friesland waar we straks al een jaartje gelukkig in wonen. Ben heel benieuwd naar mede zwangeren hoe die het ervaren! 🤩

3 jaar geleden

Reactie op Dyana243

Hallo ik ben 'Dyana' en ik ben bijna 23 jaar oud. Momenteel 5 weken zwanger ...
Zuid West Friesland hier 😊

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Zuid West Friesland hier 😊
Oeh wat leuk! Ik in de buurt van Drachten echt 5 min tegen Surhuisterveen aan. Jij dan 😁?

3 jaar geleden

Reactie op Dyana243

Oeh wat leuk! Ik in de buurt van Drachten echt 5 min tegen Surhuisterveen a ...
In de buurt van Lemmer 😁

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

In de buurt van Lemmer 😁
Ooh wat een heerlijk plekje ook daar, fantastisch 😍 komende week gaan we toevallig naar Lemmer beach 😅

3 jaar geleden

Reactie op Dyana243

Ooh wat een heerlijk plekje ook daar, fantastisch 😍 komende week gaan we t ...
Jaa echt heerlijk, Het enige nadeel van Lemmer is dat er weinig schaduw is

3 jaar geleden

Naam: Anne Uitgerekende datum: 19-04-2021 Partner: mijn man Hoeveel kinderen: nu 1 dochter van 14 maanden genaamd Nynke. :) Vanavond een positieve test gedaan ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Zuid West Friesland hier 😊
Oh en ik woon ook in zuid west Friesland dus kunnen misschien samen op zwangerschapszwemmen als alles goed blijft gaan (ik ging in Wijckel bij de eerste was super leuk). 🤗

3 jaar geleden

Graziella 28 jaar BAM mama (keuze mede vroeg gemaakt ivm zware endometriose en verminderde vruchtbaarheid) 4x IUI ❌ 1e tp IVF ✅ morgen 5 weekjes zwanger 💖💙

3 jaar geleden

Hoi dames Ik ben guldane woon in Rotterdam met mijn man en me kleine ukkie van 2 jaar. Heb vandaag positief getest. Ongeveer 2 de week april ben ik uitgerekend.

3 jaar geleden

Reactie op Nienke.

Oh en ik woon ook in zuid west Friesland dus kunnen misschien samen op zwan ...
Leuk jaa! Heb je ook je nummer voor mij? Misschien leuk om dat samen te doen inderdaad Zelf ben ik, als het goed is, begin april uitgerekend 😁

3 jaar geleden

Reactie op Hen14

Leuk jaa! Heb je ook je nummer voor mij? Misschien leuk om dat samen te doe ...
Ja, ze hebben Facebook. Heet zwangerfit Wijckel. Via Messenger kan je je inschrijven. Wordt gegeven door Marlies, een fysiotherapeute die werkt in Koudum. Denk dat ik je tegen die tijd daar wel zie? 🤗🥰

3 jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Esther, ik woon samen met mijn partner Frank en ik ben nu (net) zwanger van ons eerste kindje. Ik heb in april een vroege miskraam gehad, en in juli nog een miskraam na 6 weken dus vind het behoorlijk spannend nu. Heb nu getest met early test van de etos, voelde me zwanger maar Clearblue gaf niks aan. De test van vandaag was wel donkerder dan zaterdag, dus ben wel echt weer zwanger! Heel spannend❤️

3 jaar geleden

Hoi. Ik ben jennifer. 38 jaar en nu 5 weken zwanger. Ong 11 april komt mijn 2e kindje. Ik heb een zoon van 7 met mijn ex.

3 jaar geleden

Hi 🙋‍♀️ ik ben Francien en ik woon in midden limburg. Ik ben 36 en nu voor de derde keer zwanger. Ik heb al een zoontje van 3,5. Twee jaar geleden een miskraam gehad met 10 weken die een bevalling is geworden. Heel heftig en traumatisch geweest. Dus nu extra spannend. Ik sta onder behandeling bij de gynaecoloog dus hopelijk krijgen we iets eerder dan normaal een echo maar het blijft toch heel spannend!