7 Reacties

één jaar geleden

Bij mij ook drama. Maar ik laat deze jongen zo hard lachen dat zijn mond wijd open gaat en ik goed bij alle tanden kan🤣. En dat zo’n 5/6 keer per tandenpoetsen beurt

één jaar geleden

Reactie op Julian’s mama

Bij mij ook drama. Maar ik laat deze jongen zo hard lachen dat zijn mond wi ...
En hierbij ligt hij op de comode en ik sta aan zijn hoofd kant. Maar het kan ook op die manier op de bank, waarbij ik aan zijn hoofd kant zit. Zodra hij lacht hou ik zijn handjes met 1 hand een beetje tegen en snel poetsen. Ik trek hierbij de gekste bekken, laat hem schrikken of zelf kietelen.

één jaar geleden

Reactie op Julian’s mama

En hierbij ligt hij op de comode en ik sta aan zijn hoofd kant. Maar het ka ...
Die tip ga ik ook is proberen. Hier is het vaak een drama, soms helpt het om haar even in de hoek te zetten en nadien terug te halen, soms ook met een boekje en regelmatig is het hier toch nog tegen haar wil...

één jaar geleden

Wij hadden dit eerst ook. Deden het eerst op de commode in zijn kamer. Sinds kort doen wij het in de badkamer bij de spiegel, waar wij het zelf ook altijd doen (dan vind hij het heel interessant en wil ook). En sinds dat we het bij de spiegel doen gaat het heel goed en vind hij het juist leuk. Misschien kan je dat eens proberen?

één jaar geleden

Waarom 2x per dag? Volgens mij wordt 1 keer aangeraden omdat het glazuur nog niet zo hard is als tanden net doorkomen. Hier werkt het het beste voor de spiegel, zodat ze mee kan kijken. Een ouder die het voordoet helpt ook enorm en het is al helemaal tof als zij het ook bij pap of mam mag doen.

één jaar geleden

Onze zoon vind deze tandenborstel helemaal te gek. Met een lampje en trillen! https://degeleflamingo.nl/collections/tandverzorging/products/jack-n-jill-organic-elektrische-tandenborstel-0-3y-tickle-tooth

één jaar geleden

Bij ons was de elektrische tandenborstel ook een uitkomst. Voor die tijd alleen maar drama. Wij hebben die van Luvion, die is speciaal voor jongere kinderen/baby’s