13 Reacties

één jaar geleden

Eventueel wat pijn stilling geven als het zo erg is? Wij hebben dat enkel bij de (eerste) kiezen gedaan omdat ze zelf ook echt last had.

één jaar geleden

Je zou een zetpil kunnen geven en dentinox op de plek waar het kiesje doorkomt en op wakker momenten een koele bijtring. Sterkte mama!

één jaar geleden

Ijs ijs ijs was hier de oplossing! (Waterijs, ingevroren favo fruit) En zetpillen. Gewoon spiegel opbouwen.. en bij ons merkte we na een dag of 2 dat de pijn wel minder werd.

één jaar geleden

Reactie op Mirthe89

Ijs ijs ijs was hier de oplossing! (Waterijs, ingevroren favo fruit) En zet ...
Ijs echtwaar? Zou ze niet hier door ziek worden we zitten in de maand December. Maar ik zal het zeker gaan proberen. Tot nu toe nooit zetpil gegeven omdat ik weer bang ben vanwege te veel te geven en ander alleen wanneer ze gaat slapen

één jaar geleden

Ijs kan altijd. En zetpil ook. Als ons meisje ziek is of koorts heeft krijgt ze er max 3 op een dag. Kan echt geen kwaad om dat een paar dagen te doen. Kiezen die doorkomen kunnen behoorlijk zeer doen.

één jaar geleden

Reactie op Elizejoel

Ijs kan altijd. En zetpil ook. Als ons meisje ziek is of koorts heeft krij ...
Ik zal vanaf morgen er standaard geven tijdens haar middag dutje + avond slaap. Ze vind zetpil niks maar heeft nu geen keus het is voor haar eigen bestwil ik hoop dat ik gelijk wat verbetering ziet.

één jaar geleden

Reactie op Elizejoel

Je zou een zetpil kunnen geven en dentinox op de plek waar het kiesje doork ...
Tot nu nooit wat er van gehoord helpt dentinox?

één jaar geleden

Reactie op MamavanFéline

Eventueel wat pijn stilling geven als het zo erg is? Wij hebben dat enkel b ...
Ik zal morgen starten met zetpil middag dutje + avond slaap heb nu geen andere keus hopelijk zie ik gelijk zodat ze wat veel beter slaapt

één jaar geleden

Reactie op Meraalh

Ik zal vanaf morgen er standaard geven tijdens haar middag dutje + avond sl ...
Je kan ook de perdolan/ paracetamol siroop geven. Hier in België geven artsen daar de voorkeur aan aangezien je preciezer (en dus minder) kan geven aan je kind. Je geeft siroop aan de hand van het gewicht van je kind terwijl de zetpil goed is voor ieder kind tussen x en x kilo. Zonder enig oordeel naar wie een zetpil geeft, maar ik geef het maar mee.

één jaar geleden

Reactie op Meraalh

Ijs echtwaar? Zou ze niet hier door ziek worden we zitten in de maand Decem ...
Waarom zou je ziek worden van ijs eten? 🙈🙈 Als je bang ben dat je teveel geeft kan je die van 120 mg geven ipv die van 240mg. En wel dan een spiegel opbouwen, om de 6 uur 1. Alleen voor het slapen gaan heeft niet heel veel zin.. omdat het dan eventjes werkt.. en daarna ga je de molen van pijn weer in.

één jaar geleden

Dentinox is verdovend. Met een wattenstaafje wat druppels opdoen en dat op de plek smeren. Werkte hier goed.

één jaar geleden

Wij gebruiken sinaspril. Dat is vloeibare paracetamol met smaakje. Dat werkt hier beter dan zetpillen. En inderdaad een bijtring of ijs. Niet een bijtring in de vriezer x.x verder kan je niet veel doen aan de poepluiers. Die horen er nu even bij.

één jaar geleden

Komkommer of paprika (koud uit de koelkast) in sticks snijden. Lekker smaakje, koelt, is lekker hard om op te kauwen en ook nog gezond 😉