11 Reacties
2 jaar geleden
Gaat het om de drinktechniek of drinkt hij wel goed als je er ranja oid in doet?
2 jaar geleden
Je kunt ook gewoon wat fruit of komkommer in het water doen om er een smaakje aan te geven. Het kan ook helpen als je zelf uit eenzelfde beker of fles drinkt.
2 jaar geleden
Je hebt het wellicht al geprobeerd, maar een flesje met een sportdop? Evian verkoopt zo kleintjes voor kinderen. Hier een dochtertje dat weinig drinkt maar onderweg lukt het met zulke sportdop flesjes, en thuis drinkt ze pas nadat ik ze jaloers maak door zelf van mijn glas te drinken en dan wil ze mij na doen. En in bad drinkt ze ook goed (deels drinken deels weer uit haar mond laten lopen, heel leuk vindt ze dat...) omdat ze een bekertje heeft om mee te spelen al heb ik liever dat ze niet drinkt dan 🥴
2 jaar geleden
Hier ook hetzelfde, water drinken ze niet, zodra er een beetje appelsap of dixap door zit gaan de bekers leeg. Ik heb me er maar bij neergelegd. Ik voeg wel echt weinig dixap toe. (Dus qua suiker valt dat nog wel mee denk ik)
2 jaar geleden
Mijn zoontje dronk ook heel slecht nog geen beker water per dag maar tegenwoordig wissel ik zijn bekers af qua soorten en geef ik m naast water ook een beker kinderthee en nu gaat t beter! En meestal nog 3 keer per dag melk, soms niet in de middag maar dat verschilt een beetje.