13 Reacties
2 jaar geleden
Echt wel iets over zeggen hoor! Gesprek aangaan en eventueel klacht indienen. Hoort niet te gebeuren toch?
2 jaar geleden
Ik zou er zeker wat van vinden. Het is hun taak om jouw kind netjes en verzorgd weer af te geven bij jou.
En je wilt je kind natuurlijk de volgende keer met een vertrouwd gevoel achterlaten. Houdt het iedere keer in de gaten hoe ze haar hebben verzorgd en mocht het weer het geval zijn dan kan je een klacht indienen en overwegen om je kindje ergens anders te laten inschrijven.
Wat een slap excuus ook, niet goed schoongemaakt omdat het te rood is. Dan moet je juist goed schoonmaken..
Sudocreme/zinkolie doet wonderen…
Sterkte!
2 jaar geleden
Als het zó rood is dat ze het niet dúrven schoonmaken en dat ze zichtbaar pijn heeft, vind ik dat dat een telefoontje waardig is naar de ouders.
Zoiets basics als een luier verschonen moet gewoon goed gaan. Natuurlijk, ze hebben grote groepen en de luiertjes worden op hoog tempo gedaan, maar dat betekent nog niet dat het halfbakken gedaan hoeft te worden.
Hebben ze tenminste wel zinkzalf gesmeerd?
Ik zou bij de teamleidster duidelijk maken dat wanneer jij je kind aan hen toevertrouwd, in ieder geval de basisbehoeften voldaan worden. Je kind kan best wel even rondlopen met een snottebel, maar wanneer ze gepoept heeft, wordt het gewoon fatsoenlijk schoongemaakt, klaar, punt.
Mocht het daarna ooit nog eens gebeuren dan zou ik een officiële klacht indienen en/of de boel opnemen met de oudercommissie.
2 jaar geleden
Vervelende situatie. Ik werk in de kinderopvang en zou het zeker nog eens bespreekbaar maken. Dat je er van baalt en je het fijner vindt dat er op gelet wordt dat het beter schoon gemaakt wordt. Misschien nog een tip voor jou en hun, wanneer het echt rood, kapot en pijnlijk is, geen sudocreme smeren maar bepanthen. En geen pamper doekjes met parfum en andere troep maar op waterbasis. Anders pikt dat enorm voor haar. Veel succes, hopelijk heeft ze er snel geen last meer van
2 jaar geleden
Reactie op Xlalax
Dikke laag bepanthen elke keer na het verschonen hielp hier heel goed. Maar echt dik zodat je geen huid meer ziet. En elke keer weer! Uiteindelijk heeft de huisarts een paar spulletje opgesmeerd wat een beschermlaagje gaf voor de huid zodat de poep niet meteen in de huid bijt. Wel meteen verschonen nog!
En wat betreft het verhaal van de topic zelf: ik zou het ook zeker wel bespreekbaar maken. Daar mogen ze best wat beter mee omgaan!
2 jaar geleden
Reactie op Xlalax
Oeh dat ziet er pijnlijk uit ! Hier gelukkig nog nooit z'n rode billetjes gehad. Wij gebruiken bambo nature luiers of wasbare luiers en verder van Weleda de billenzalf is echt super fijn of heilwol dan is het ook zo over en natuurlijk geen rommel. Sudocreme raad ik af.