8 Reacties
2 jaar geleden
Ja wij hebben die van de Lidl met een leeuw. Boxkleed erin gelegd. Hij staat om de kamer van de oudste en ze spelen er beide mee!
2 jaar geleden
Ik heb op het moment geen foto maar mijn dochter van 16 maanden vindt het super, gaat er iedere dag uit zichzelf wel even in spelen. Die van ons heeft een 'raampje' en daar doorheen speelt ze graag kiekeboe of we geven spulletjes aan elkaar door het raampje heen zonder dat we elkaar zien, vindt ze ook hilarisch.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft er 1 voor haar verjaardag gekregen. Hij is van Tipitu. Na lang zoeken eentje gevonden die aan mn wensen voldeed. Er zit een soort boxkleed bij in dezelfde kleur die je vast kan maken aan de stokken. Ik heb er lampjes in gehangen en kussens in gelegd. Ze ligt er graag om een boekje te ‘lezen’ en een beetje te chillen. Ze begint er nu ook te verstoppen en kiekeboe te spelen, erg leuk! En grote broer (3jaar) vind t ook een heerlijke plek om zich even terug te trekken. Hij staat in de serre maar verwacht dat ie ook wel eens gaat verhuizen naar bv haar kamer of tuin.
2 jaar geleden
Jaaa, wij hebben die van Petite Amelie. En ook t kleed erbij gekocht. Ze ligt er super vaak in! Als ze moe is, maar ook als ze iets stiekem heeft gepakt, dan vlucht ze naar haar veilig plekje id tent