21 Reacties

2 jaar geleden

Brandweerman sam en jokie zijn een hit hier. Peppa ook maar dat vind ik zelf verschrikkelijk haha

2 jaar geleden

Peppa, bumba en tiktak zijn hier grote hit! Ook sesamstraat doet t goed

2 jaar geleden

Hier is cocomelon en Bumba favoriet. Juf roos vind ze ook erg leuk

2 jaar geleden

Bumba, tiktak, paw patrol en cocomelon zijn hier zwaar favoriet. Woezel en pip vind hij ook wel grappig.

2 jaar geleden

Kikker en zijn vriendjes doet het erg goed hier

2 jaar geleden

Bumba, Peppa en stoppeltje zijn hier een hit. Soms ook Kaatje en Sara

2 jaar geleden

Hier vind ze de meeste ketnet programma's leuk om te zien maar zodra ik Sesamstraat aanzet heb ik geen kind meer aan d'r, dan is de tv het enige wat ze hoort en ziet. Paw patrol trekt haar ook steeds meer maar daar word xe ook erg in meegetrokken door grote broer

2 jaar geleden

Story zoo, Woezel en pip, zandkasteel, dikkie dik, Pim en pom en Sophie de giraf zijn hier favoriet! Maar ook muziek doet het goed, kinderliedjes die uitgebeeld worden zoals minidisco en little baby bum.

2 jaar geleden

Pretlettertjes vind mijn dochter ook erg leuk, en leerzaam!

2 jaar geleden

Tiktak, bumba, pretlettertjes, en de zender babytv vind mijn zoontje heel veel van leuk, vooral lale ki lolu en pix&leo

2 jaar geleden

Hier vooral juf roos en teletubbies

2 jaar geleden

Momenteel lezen we kikker en op netflix heb je ook kikker en dat vind ze leuk. Juf roos blijft wel favoriet haha

2 jaar geleden

Tiktak, Juf Roos en Bumba zijn favoriet. Bing en Nijntje vindt hij ook wel leuk. En filmpjes van KRO Kindertijd op de boerderij bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Paddington beer is hier een hit

2 jaar geleden

Teletubbies en Fien en Teun, Nijntje

2 jaar geleden

Nijntje en Word Party op Netflix allebei. Zijn maar korte afleveringen van een kwartier en dan gaat de tv weer uit de rest van de dag

2 jaar geleden

Hier is vooral dikkie dik interessant. Soms Bing, billie en bambam of teletubbies

2 jaar geleden

Cocomelon, Woezel & Pip & Paw Patrol

2 jaar geleden

Ketnet programma's zoals tiktak en bumba. Simon etc

2 jaar geleden

Dikkie dik, nijntje, bluey, of gewoon een Disney film. Rio en Coco zijn favoriet.