8 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook! Ben nu 22 weken en heb maar 1 keer over hoeven geven. Vorige zwangerschap 6 weken kotsend thuisgezeten. Tot nu toe alle screenings gedaan en alles dikke prima 👌

2 jaar geleden

Ik zou een gat in de lucht springen als ik jou was 🤣 Geen enkele zwangerschap is het zelfde dus dat is echt niet erg

2 jaar geleden

Ik heb al 2 zwangerschappen gehad waar ik door heen gefietst ben, en hele gezonde kindjes ❤️🍀

2 jaar geleden

Bij beide zwangerschapen nooit misselijk geweest. Alleen bij de eerste tijdens de bevalling. Beide kern gezond, dus zou me als ik jou was niet te druk maken 😊 Geniet van je zwangerschap

2 jaar geleden

Eerste zwangerschap: geen last, absoluut niks! Deze keer… ben 27 weken zwanger en sinds week 6 alleen maar overgeven, duizelig in bed liggen, enorm bekkenpijn en wat je nog kan noemen… Eerste kindje is gewoon gezond en geweldig! ;)

2 jaar geleden

Hier juist andersom. Bij de eerste nergens last van. Nu 29 weken en al sinds 2e trimester doodmoe, vaak misselijk, bekkenpijn. Zoontje van de 1e zwangerschap is helemaal gezond.

2 jaar geleden

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger , eerste keer ook geen misselijkheid ervaren en nu ook niet! Mijn zoontje is hartstikke gezond 😃

2 jaar geleden

Ik had het precies andersom. Dan was de eerste echt een stuk fijner hoor, maar ik had toen ook die zorgen daarover. Is goed gekomen! Gezonde dochter