11 Reacties
2 jaar geleden
Ik had dan geen tweeling maar alleen een zoontje van 7 maanden toen ik onverwachts een positieve zwangerschapstest in m'n handen had. Een hele shock en moest echt even bezinken ondanks de blijdschap natuurlijk. Maar ik vind het geweldig, heeft z'n pittige momenten , zoals nu is er een peuterpuberteit en een dreumes die haar eigen wil en de grenzen ontdekt / opzoekt, maar ik geniet echt van hoe ze samen spelen en de zorgzaamheid. Heel veel geluk saampjes 馃挄
2 jaar geleden
Ooooh ik hier ook een tweeling van 19 maanden en zou er niet aan moeten denken om weer zwanger te zijn馃檲
Heel veel moed en natuurlijk kun je het aan! Gelukkig zijn ze -al- 18 maanden馃槂
Gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Geen ervaring maar ik denk altijd maar dat overal wel een oplossing voor komt en het allemaal goed komt. Bedenk dat je tweeling dan ook weer 9 maanden ouder is he en de ontwikkeling gaat heel hard de komende maanden dus het is nu lastig voor te stellen hoe ze over 9 maanden zijn. Maar ze zijn vast weer een stukje zelfstandiger dan nu
2 jaar geleden
Mijn oudste en jongste verschillen precies 2 jaar. Soms wel pittig maar ze spelen ook geweldig samen. En de grote broer kan ook hier en daar wel helpen met dingetje pakken ofzo. Dus komt wel goed. Maar natuurlijk wel pittig. Maar komt goed mama. Geniet van de zwangerschap
2 jaar geleden
Ik heb een zoontje van 23 maart 2021 en een dochter van 23 maart 2022 wel moeiljk maar je went er aan馃お
2 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 18 maanden en beval al in januari van onze tweede zoontje. Ik vind de zwangerschap echt pittig met een dreumes. Toch nog vaak tillen etc. Erg last van me bekken gekregen deze zwangerschap. Ik ben ook erg bang voor na de bevalling. Ik heb geen tips maar wou even laten weten dat het normaal s hoe je denkt. Maar het komt allemaal goed! We blijven positief
2 jaar geleden
Ik ben net bevallen van een dochter. Zoontje van net 19 maand.
Ik heb mij hier ook erg druk over gemaakt. Hier wel gepland zwanger, maar direct raak waar we niet op gerekend hadden/hadden durven hopen.
Ik weet zeker als hij/zij er is dat het goed komt. Het is zeker wennen en de zwangerschap pas veel pittiger dit keer, maar geloof erin dat het allemaal gaat lukken 馃グ we hebben erg geluk met een hele tevreden rustige baby. De nachten slapen we dus ook nog 8u in totaal, waardoor het goed te doen is.
Gefeliciteerd!