11 Reacties
één jaar geleden
Yes hier ook.. zoontje is van 1 mei 2021..
Maar hier doet seks ook pijn, op de plek waar de hechtinge hebben gezeten, het brand van binnen en t voelt idd groter dan voor de bevalling.. ik heb al onderzoeken gehad bij de gynaecoloog alles zag er goed uit.. loop nu bij de bekkenfysio maar word daar ook niet wijzer van
één jaar geleden
Flink trainen.... bijvoorbeeld van die balletjes die je erin doet als je gaat douchen en tandenpoetsen enz en dan daarna er weer uit. Wat oefeningen van de bekkenfysio. Ik heb inderdaad wel het idee dat er wat veranderd is maar niet zo extreem. Duurde bij mijn eerste met hechtingen e.d. langer dan nu bij de 2de zonder hechtingen
één jaar geleden
Ik heb ook last van incontinentie na de bevalling. Ben nu ook een moeder die zijn benen kruist als ze moet lachen. De seks is inderdaad ook minder gevoelig. Na heel veel oefeningen is het iets verbeterd, maar nog steeds niet zoals het ooit was.
één jaar geleden
Reactie op Ljp2
Welke balletjes bedoel je ? Goed idee namelijk ...
https://www.easytoys.nl/sterling-grey-ben-wa-balletjes-p-10629/?gclid=EAIaIQobChMIg9jb6pSL_AIVA49oCR3edA56EAQYASABEgLPu_D_BwE
één jaar geleden
Precies wat je schrijft. ik heb hetzelfde. Tot nu toe helpt weinig, behalve bekkenbodemspier oefeningen dat helpt een klein beetje. Ook tijdens de seks flink aanspannen. Schrale troost dat mijn man het verschil niet merkt. Ik ben bang dat het verder accepteren van de verandering is...