11 Reacties

één jaar geleden

Yes hier ook.. zoontje is van 1 mei 2021.. Maar hier doet seks ook pijn, op de plek waar de hechtinge hebben gezeten, het brand van binnen en t voelt idd groter dan voor de bevalling.. ik heb al onderzoeken gehad bij de gynaecoloog alles zag er goed uit.. loop nu bij de bekkenfysio maar word daar ook niet wijzer van

één jaar geleden

Flink trainen.... bijvoorbeeld van die balletjes die je erin doet als je gaat douchen en tandenpoetsen enz en dan daarna er weer uit. Wat oefeningen van de bekkenfysio. Ik heb inderdaad wel het idee dat er wat veranderd is maar niet zo extreem. Duurde bij mijn eerste met hechtingen e.d. langer dan nu bij de 2de zonder hechtingen

één jaar geleden

Ik heb ook last van incontinentie na de bevalling. Ben nu ook een moeder die zijn benen kruist als ze moet lachen. De seks is inderdaad ook minder gevoelig. Na heel veel oefeningen is het iets verbeterd, maar nog steeds niet zoals het ooit was.

één jaar geleden

Ik denk dat een bezoekje aan de bekkenfysio een goed idee is🙃

één jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Flink trainen.... bijvoorbeeld van die balletjes die je erin doet als je ga ...
Welke balletjes bedoel je ? Goed idee namelijk ...

één jaar geleden

Reactie op Ljp2

Welke balletjes bedoel je ? Goed idee namelijk ...
https://www.easytoys.nl/sterling-grey-ben-wa-balletjes-p-10629/?gclid=EAIaIQobChMIg9jb6pSL_AIVA49oCR3edA56EAQYASABEgLPu_D_BwE

één jaar geleden

Precies wat je schrijft. ik heb hetzelfde. Tot nu toe helpt weinig, behalve bekkenbodemspier oefeningen dat helpt een klein beetje. Ook tijdens de seks flink aanspannen. Schrale troost dat mijn man het verschil niet merkt. Ik ben bang dat het verder accepteren van de verandering is...

één jaar geleden

Hier ook urineverlies en minder gevoel tijdens de seks. Iemand ervaring met de bekkenbodem trainer van Elvie? Super duur, maar de ervaringen op internet zijn erg goed. Weet alleen niet of ik dat moet geloven.

één jaar geleden

Reactie op Aprilmom

Hier ook urineverlies en minder gevoel tijdens de seks. Iemand ervaring met ...
Je hebt ook een goede app die heet bekken bodem . Fijne oefeningen en effect is denk ik hetzelfde.

één jaar geleden

Een goede bekkenbodem fysio heeft mij geholpen. Maar wat betreft de seks aangeklopt bij de gynaecoloog. Wordt waarschijnlijk een hersteloperatie, omdat ik juist het gevoel heb dat het veel te nauw is. Waardoor het juist pijn doet.

één jaar geleden

Sorry ik moet elke x gniffelen als ik deze titel zie. Ik zie de bevalling van een vagina voor me 😁🙈