Hi allemaal, ik baal! Een nieuwe lichte trui (en dan ook nog eens een vrije dure in vergelijking met de rest van zijn kledingkast), oma dacht even een manderijntje te snoepen te geven en dacht er niet bij na om een slab om te doen. Heel de trui onder de vlekken!
Meteen de was in gepleurd, maar kwam er alsnog met oranje vlekken uit! Ook het avondeten van maandag op een andere trui is er niet uitgewassen. Behalve dat oma nu verplicht wordt een slap om te doen.... hebben jullie nog tips om de vlekken eruit te krijgen?
Op internet staan tips, maar ik heb de kledingstukken dus wel al een keer gewassen!
Insmeren met vanish! Even laten intrekken en dan de was in! Heeft hier al geholpen tegen, aardbeien, stift, Verf, sinaasappel kiwi en frambozen vlekken
Nouu hier dus t zelfde gezeur! Ik gooi t in de was vlek nog erin! Insmeren ossengal dasty maakt hier niks uit hoor vlek is een vlek en kleding gaat de prullenbak in😫
Ik zweer bij Shout in spuiten en even in laten trekken in de was en het is schoon, de vieze gele poep luiers als ze door gelekt waren niet meer te zien. Ik gebruik standaard in de witte was vanish White en bij erge vlek spray ik in met Shout