18 Reacties

2 jaar geleden

Tot nu lukt het nog aardig om de kleding schoon te krijgen met een schep vanisch erbij

2 jaar geleden

Ik zweer bij dasty en ossengalzeep

2 jaar geleden

Gooien jullie de vanish los in de was machine??

2 jaar geleden

In het vakje waar ik normaal waspoeder in zou doen. Verder gebruiken we de Ariel pods

2 jaar geleden

Insmeren met vanish! Even laten intrekken en dan de was in! Heeft hier al geholpen tegen, aardbeien, stift, Verf, sinaasappel kiwi en frambozen vlekken

2 jaar geleden

Reactie op Mirthe89

Insmeren met vanish! Even laten intrekken en dan de was in! Heeft hier al g ...
Mmmmm toch zo een potje aan gaan schaffen dan! Thnxx

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Ik zweer bij dasty en ossengalzeep
De oranje??

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

De oranje??
Deze en de dasty ontvetter

2 jaar geleden

Met deze heb ik al heel veel vlekken eruit gekregen

2 jaar geleden

Dasty!

2 jaar geleden

Met deze heb ik al heel veel vlekken eruit gekregen
Thnx! Bij de picnic uitverkocht zie ik, ff in de winkel kijken morgen

2 jaar geleden

Nouu hier dus t zelfde gezeur! Ik gooi t in de was vlek nog erin! Insmeren ossengal dasty maakt hier niks uit hoor vlek is een vlek en kleding gaat de prullenbak in😫

2 jaar geleden

Ik zweer bij Shout in spuiten en even in laten trekken in de was en het is schoon, de vieze gele poep luiers als ze door gelekt waren niet meer te zien. Ik gebruik standaard in de witte was vanish White en bij erge vlek spray ik in met Shout

2 jaar geleden

Ik haal echt alle vlekken eruit met Dregt afwasmiddel. Goed inwrijven en dan gelijk de wasmachine in!

2 jaar geleden

Groene zeep. Krijg er alles mee uit

2 jaar geleden

Shout!

2 jaar geleden

Hier ook gehad! Een beetje groene zeep op gesmeerd en gewassen. Daarna buiten in de zon (Deze dagen kan het nog) gehangen en alle vlekken weg

2 jaar geleden

Hier ook met groene dreft erop en een beetje insmeren, daarna in de wasmachine 👌