Titel zegt het al. Zie overal waar ik kom de bakjes pepernoten weer op tafel komen. Super leuk sinterklaastijd! Wat geven jullie je dreumes qua sinterklaas snacks?
Ben benieuwd!
Vandaag toevallig pepernoten gebakken samen. Onze meid weet heel goed hoe te kauwen en heeft al 4 kiezen, dus daar maak ik me geen zorgen over. Bovendien zijn pepernoten nog een beetje zacht als ze nog een beetje warm zijn.
Hier een grote fan van speculaas. Ik geef dit al een tijdje aangezien mijn kleine man vaak geconstipeerd was en speculaas wat laxerend werkt. Wel maar de kleine speculaasjes van lotus en ook niet elke dag
Ik geef wel eens halve pepernoten. Vind ze heerlijk 🥰
Dat gezeur van “vind ik niet nodig” weten we nu ook wel. Het is inderdaad niet nodig maar wij als volwassenen eten toch ook wel eens wat lekkers, is in principe ook niet nodig.
Lekker smullen met onze kleintjes met Sinterklaas 🤩
Pepernoten vallen hier goed in de smaak, het is niet nodig maar met mate vind ik het gewoon kunnen. Wij doen het ook, het hoort er gewoon een beetje bij rond deze tijd.
Hier heeft ze ook al lekker gesmuld van wat pepernootjes en gister een stukje van zo’n schuimpje. Maar dat vond ze niet lekker.
Ze krijgt geen bergen snoepgoed hier, maar ik ga haar niet alles ontzeggen.
Hier zijn pepernoten ook wel favoriet. En van chocolade kan hij echt niet afblijven. Als je hem even uit het oog verliest zit hij in de chocoladekast 😬
Dat kan, haha. Hij krijgt hier ook echt wel lekkere dingetjes hoor. Van de week speculaasjes gemaakt en geproefd uiteraard.
Alleen hij snapt er verder toch nog niets van en geniet net zo hard van z’n “eigen” tussendoortjes dus doe ik ‘t nog ff zo.