21 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag toevallig pepernoten gebakken samen. Onze meid weet heel goed hoe te kauwen en heeft al 4 kiezen, dus daar maak ik me geen zorgen over. Bovendien zijn pepernoten nog een beetje zacht als ze nog een beetje warm zijn.

2 jaar geleden

Die sint schuimpjes gaat er hier prima in.

2 jaar geleden

Niets, dat vind ik nog niet nodig.

2 jaar geleden

Hier een grote fan van speculaas. Ik geef dit al een tijdje aangezien mijn kleine man vaak geconstipeerd was en speculaas wat laxerend werkt. Wel maar de kleine speculaasjes van lotus en ook niet elke dag

2 jaar geleden

Ik geef wel eens halve pepernoten. Vind ze heerlijk 🥰 Dat gezeur van “vind ik niet nodig” weten we nu ook wel. Het is inderdaad niet nodig maar wij als volwassenen eten toch ook wel eens wat lekkers, is in principe ook niet nodig. Lekker smullen met onze kleintjes met Sinterklaas 🤩

2 jaar geleden

Pepernoten vallen hier goed in de smaak, het is niet nodig maar met mate vind ik het gewoon kunnen. Wij doen het ook, het hoort er gewoon een beetje bij rond deze tijd.

2 jaar geleden

Hier heeft ze ook al lekker gesmuld van wat pepernootjes en gister een stukje van zo’n schuimpje. Maar dat vond ze niet lekker. Ze krijgt geen bergen snoepgoed hier, maar ik ga haar niet alles ontzeggen.

2 jaar geleden

Geen pepernoten en strooigoed. Hij kan een mandarijn krijgen als hij wil snoepen.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Geen pepernoten en strooigoed. Hij kan een mandarijn krijgen als hij wil sn ...
Dus jij eet ook nooit wat lekkers?🤣

2 jaar geleden

Ik vind pepernoten nog een beetje eng met eten, vind ze zo hard. Maar hier waren schuddenbuikjes een hit 😂 ofwel mini pepernoten😂

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ik vind pepernoten nog een beetje eng met eten, vind ze zo hard. Maar hier ...
Ik gaf die van mij pepernoten die half slof waren. Dag in een open bakje laten liggen en ze zijn lekker slof.

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ik vind pepernoten nog een beetje eng met eten, vind ze zo hard. Maar hier ...
Ik snij ze door de helft.

2 jaar geleden

Hier zijn pepernoten ook wel favoriet. En van chocolade kan hij echt niet afblijven. Als je hem even uit het oog verliest zit hij in de chocoladekast 😬

2 jaar geleden

Reactie op gudruny

Hier zijn pepernoten ook wel favoriet. En van chocolade kan hij echt niet a ...
OMG chocoladekast 😱 Ik zie nu dus echt zo'n inloopkast vol net chocolade voor me 🤣

2 jaar geleden

OMG chocoladekast 😱 Ik zie nu dus echt zo'n inloopkast vol net chocolade v ...
Was het maar! 😍

2 jaar geleden

Hier houdt ze wel van mandarijntjes en soms letterkoekjes...

2 jaar geleden

Pepernoten en chocola

2 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Ik geef wel eens halve pepernoten. Vind ze heerlijk 🥰 Dat gezeur van “vin ...
Gezeur? Iedereen z’n eigen mening en ding toch?

2 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Gezeur? Iedereen z’n eigen mening en ding toch?
Jahoor maar ik vind dat gezeur.

2 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Jahoor maar ik vind dat gezeur.
Dat kan, haha. Hij krijgt hier ook echt wel lekkere dingetjes hoor. Van de week speculaasjes gemaakt en geproefd uiteraard. Alleen hij snapt er verder toch nog niets van en geniet net zo hard van z’n “eigen” tussendoortjes dus doe ik ‘t nog ff zo.