16 Reacties

2 jaar geleden

Mijn kleine dame van 17 maanden vind de Duplo nu erg leuk om mee te spelen! Samen bouwen is erg leuk! Of ze doet de blokjes aan haar vingers 😂

2 jaar geleden

Blokkendoos van de Hema, is tegelijk ook een vormenstoof, helemaal super 👌

2 jaar geleden

Hier speelt ze iedere dag met het keukentje en al het eten en drinken wat daar bij hoort

2 jaar geleden

Zoef Zoef dieren van Vtech! Onze dochter is er gek op. Is ook veel tweedehands te verkrijgen, scheelt een hoop geld mocht je dat interessant vinden 😊

2 jaar geleden

Reactie op Miranda95

Zoef Zoef dieren van Vtech! Onze dochter is er gek op. Is ook veel tweedeha ...
Hier de Toet Toet auto’s van VTech! Dieren zijn ook leuk maar beperkter waardoor ik vooral voor de auto’s gekozen heb. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Hier de Toet Toet auto’s van VTech! Dieren zijn ook leuk maar beperkter waa ...
Ja is ook leuk, hebben we hier ook een paar van 😉

2 jaar geleden

Reactie op Suusje1986

Mijn kleine dame van 17 maanden vind de Duplo nu erg leuk om mee te spelen! ...
Ik ben zo bang dat ze dit in haar mond beland. Ze stopt nu eigenlijk niks in haar mond wat niet eetbaar is.. maar toch😅 gebruiken jullie gewoon de reguliere Duplo of grotere blokken?

2 jaar geleden

Duplo! 👍🏼 en waarvan ik vermoed dat hij het te diep in zijn mond kan stoppen: die deeltjes bewaar ik op een aparte plek voor later. De auto’s en dieren van Duplo zijn hier echt een dikke hit. Naast het gewoon bouwen en , nog liever: afbreken 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ik ben zo bang dat ze dit in haar mond beland. Ze stopt nu eigenlijk niks i ...
Wij hebben mega bloks en duplo, beide gaan in de mond maar het past niet helemaal in de mond ;) mega bloks vond ze leuk maar duplo is nu echt favoriet. De kiekeboe ballen van mega bloks en de trein gaan nog wel maar de bouw blokken kijkt ze niet meer naar om. Mega bloks zijn nog een slag groter dan duplo die kan je ook eerst proberen?

2 jaar geleden

Reactie op Miranda95

Ja is ook leuk, hebben we hier ook een paar van 😉
Heb je nog tips voor leuke zoef zoef dieren? Sommige zijn zo irritant die doen het spontaan niet meer 🫣🤫 Kaylee vind ik tot nu toe het leukst maar we hebben er voor nu maar 3, Hugo doet het niet meer, Erik is nog vrij nieuw. 😜

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Heb je nog tips voor leuke zoef zoef dieren? Sommige zijn zo irritant die d ...
Oh wat gek dat ze het ineens niet meer doen. Blijft het probleem ook nadat je de batterijen hebt vervangen? Kaylee en Hugo hebben we ook inderdaad en nog veel anderen. Hidde hond, Patty panda en Petra paard vindt mijn dochter erg leuk. Ik vind zelf de "nieuwere" Zoef Zoef wat leuker, want het geluid is iets minder hard haha, dat is prettig voor als er meerdere tegelijk gaan zingen 🤣😅

2 jaar geleden

Reactie op Miranda95

Oh wat gek dat ze het ineens niet meer doen. Blijft het probleem ook nadat ...
Vervangen werkt niet als er niks in zit. 😂 Wij hebben idd ook een nieuwere, Loes de poes maar die heeft geen wieltjes dus stuitert van de banen ipv rijdt. 😜

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Vervangen werkt niet als er niks in zit. 😂 Wij hebben idd ook een nieuwere ...
Oh haha op die manier! Ja dan is het wel heel raar dat ze het opeens niet meer doen 🤭. Wat een herrie soms hè! Ja, dat is het nadeel van die nieuwere, dat ze niet kunnen rijden. Maar ze zijn wel grappig, Victor het varken probeert ze hier vaak ook van de baan af te gooien omdat ie moet glijden 😅

2 jaar geleden

Ik heb sinds een week papier en wasco potloden. Hij vind het geweldig. Lekker krassen. Hij wilt af en toe het potlood in zijn mond doen, maar hij luistert gelukkig naar nee... Soms... En playdoh. Gewoon 1 kleur per keer. Weer uitkijken dat hij het niet in zijn mond doet, maar ik zit er bij☺️ dus gaat goed.

2 jaar geleden

Het theesetje van little dutch is hier een groot succes. Helemaal als we met stoelen en dekens een tent bouwen in de woonkamer, dan gaat ze daar in ‘thee’ zitten drinken 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ik ben zo bang dat ze dit in haar mond beland. Ze stopt nu eigenlijk niks i ...
Ja wij gebruiken de reguliere Duplo. We hebben de Cijfer Duplo trein gekregen..ze kan nu al zelf de blokjes op elkaar klikken 🥰