13 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond bij mijn oudste de leeftijd 3 erg leuk. Nog klein maar ze voelen zich dan zo groot. Nu word ze bijna 8 en gaan we al puberen 🙄 Nu bij de jongste vond ik het pas echt leuk worden toen ze uit de kant kon, vanaf toen kon ze beter haar energie kwijt en haar ding doen. Nu beginnen de drift aanvallen weer dat is dan weer minder🤣

2 jaar geleden

Ik vind het nu wel leuk.. de Babyfase vind ik echt niks.... Ja, mijn oudste is van april dus heb verder geen referentie 😅

2 jaar geleden

Die moet nog komen 🥲 niet dat het nu niet leuk is, maar mijn man en ik zijn gewoon meer van de grotere kinderen. Mijn man wordt meester, voorkeur groep 4-6, en ik ben opgeleid als docent Engels onderbouw.

2 jaar geleden

Nou… kan er nog weinig over zeggen, aangezien ons kindje nog geen anderhalf is. Maar sowieso vind ik deze leeftijd al veel leuker dan de baby periode… Komt misschien ook door de ontdekkingsreis zonder 0,0 ervaring. Ben heel benieuwd wat er nog gaat komen…. 🥰

2 jaar geleden

De fase waarin ze leren lopen. De eerste zinnetjes. Alle eerste keren zoals naar de peuter speel zaal, speeltuin, zwemles. Van 15 maand tot 3 denk ik dan zo. En ouder zijn ze nog niet :)

2 jaar geleden

Oeh lastig, elke leeftijd heeft z'n leuke en z'n lastige kanten

2 jaar geleden

Ik vond 7/8 maanden geweldig! En ik vond 12/13 maanden geweldig maar daarna heftig sprong 9/10 etc🤣 De rest nog geen ervaring mee hahah Tot nu toe is mijn ervaring wel dat ik het steeds leuker ga vinden.

2 jaar geleden

Tot nu toe alles leuk 😂👍 Een van de mooiste momentjes tot nu toe was toen ze voor het eerst "mama!" riep toen ze wakker werd 's ochtends ❤️ Of het moment waarop ze zo blij "oh mama!" zei toen ik haar ging ophalen bij oma na een nachtje logeren. ❤️ Helemaal verliefd op die kleine.. 😍

2 jaar geleden

Elke leeftijd! T heeft echt allemaal zijn charmes 😻

2 jaar geleden

Alle leeftijden Ik heb 3 kinderen verschillende leeftijd

2 jaar geleden

Ik vind elke periode weer de leukste én de zwaarste 🤣

2 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie met onze 17 maanden oude tweeling die net loopt. Ik heb niet veel vakantie🙈🙈