7 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee, hier precies hetzelfde 😩 ze is nooit een goede eter geweest maar begin me wel zorgen te maken.

één jaar geleden

Hier ook. Gelukkig nog niet zo lang, denk nu een paar weken. Ik word er helemaal gek van, maak me ook wel zorgen. Brood is nee, avondeten ook maat een paar happen. Een aantal dingen gaan er wel redelijk goed in (rozijntjes, crackers, soepstengels, fruitzakjes, komkommer, melk), maar tsja. De rest echt niet. Hopelijk gaat het over, maar als iemand de tip heeft..

één jaar geleden

Hier ook een meisje van bijna 2 jaar, dat al enkele maanden heel slecht eet, vooral door ziekte.. ze is sinds begin december al bijna elke week opnieuw ziek, van het moment ze begint te eten is het na 2 dagen weer gedaan, neem daar nog eens bij dat ze heel de dag in beweging is, je kan zo haar ruggengraat zien, wij zijn nu gestart met het bijgeven van bijvoeding wanneer ze echt echt haar eten weigert, zo heeft ze toch wat calorien binnen, nu heeft ze weer griep (2de keer) ook al meerdere oorontstekingen gehad, ik ben zooo moe van continu in strijd te moeten gaan met haar voor te eten, en dan nog eens continu ziek 😢 ik heb even nood aan wat ademruimte, ze is dan ook nog eens in de peuterpuberteit, alles is nee, boos, slaan, alles wat er bij komt kijken 😢

één jaar geleden

Reactie op Sann11

Hier ook een meisje van bijna 2 jaar, dat al enkele maanden heel slecht eet ...
Ik herken je verhaal. Is frustrerend en zeer uitputtend, wij zitten soms ook met de handen in het haar. Max heeft ook al wat ziekenhuisopnames achter de rug op korte tijd

één jaar geleden

Hier helpt afleiden. Met een filmpje. Totaaaaal tegen mn opvoedkundige voornemens in. Maar ze eet dan wel. Straks dat wel weer afleren maarja, probleem van latere zorg. 😅

één jaar geleden

Verwijderd lid🤷‍♀️

één jaar geleden

Wat hier helpt is soms afleiden met een filmpje, of er een spelletje van maken "niet nog een hap nemen hoor!" Of niet nog een stukje aardappel,groente of vlees noem maar op. Zo gaan er altijd nog een aantal happen meer in en soms zelf het bord leeg