9 Reacties
2 jaar geleden
Wat naar dat je nu zo in onzekerheid verkeerd! Ik begrijp heel goed dat het je nu aan het denken heeft gezet of je wel nu voor een tweede wil gaan.
Maar is je kinderwens iets wat je wilt uitstellen of cancellen vanwege je werk of werkgever? Wat zijn de voordelen en effecten van het uitstellen?
In welke branche werk je? Mijn werkgever is naarstig op zoek naar meer personeel 🤭
2 jaar geleden
Ik heb in mijn proeftijd verteld dat ik zwanger was met tranen in mijn ogen. Ze zeiden dat ze dit al verwacht hadden maar niet zo snel. Ze hebben mijn gewoon in dienst gehouden. En wat is het ergste wat er gebeurd? Je hebt dan ww en verlof en hopelijk kan je dan na je verlof ergens anders beginnen... dus ja het is aan jou maar ik zou de wens niet op de rem zetten
2 jaar geleden
Het is altijd lastig om het juiste moment te bepalen, hét perfecte moment bestaat ook niet denk ik. Als je heel graag een tweede kindje wil, dan zou ik daar gewoon voor gaan. Je weet nooit hoelang het duurt tot je zwanger mag worden. En ondertussen zou je best rond kunnen kijken naar een interessante baan, solliciteren kan gewoon als je zwanger bent. En ze vragen op veel plekken personeel tegenwoordig! Succes met het maken van een keuze!
2 jaar geleden
Reactie op Miranda95
Even off-topic: waar zit jouw werkgever, om wat voor baan gaat het? 🤣
In Nederland kantoren in Eindhoven, Utrecht en Groningen, maar we werken veel thuis of bij klanten op locatie. We houden ons bezig met it software concultancy: het implementeren van erp-systemen bij mkb bedrijven. Als je enigszins affiniteit hebt met computers/bedrijfsprocessen/finance kunnen we het je leren. Verder zoeken we nog account managers en project managers.
2 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent en of de biologische klok al tikt. Ik zou je niet door iets als werk laten tegenhouden als de kinderwens sterk is. Maar goed, ik ben dan ook al halverwege de 30. Ik zou het mezelf niet vergeven als ik het zwanger proberen te raken uitstelde voor een baan en dan misschien nooit meer zwanger werd.
2 jaar geleden
Gestopt blijven met de pil is sowieso goed voor je lichaam, dus ik zou wat je ook kiest daarmee gestopt blijven en met condoom gaan vrijen.
2 jaar geleden
Reactie op Humpie12
Het lastige is ik zou de zij instroom pabo graag doen. Maar goed. Misschien ...
Oh wauw, superleuk! Dan mag je al meteen betaald voor de klas. Mijn man doet nu ook de pabo en is prima te combineren hoor, als je maar opvangopties hebt 😅