15 Reacties

2 jaar geleden

Hier heel blij met schoentjes van het merk Woden. Zit goed, gaan goed aan en soepele zool. En duurzaam :)

2 jaar geleden

Wij hebben bunnies! Al moet ik zeggen dat zn merkloze sandaaltjes nu meer worden gedragen met dit weer 😅

2 jaar geleden

Shoes me is perfect als eerste schoentje

2 jaar geleden

Iedereen die ik ken heeft bijna shoesme, maar wij Koel uitgezocht bij de kinderschoenenwinkel. Online een stuk voordeliger;)

2 jaar geleden

Belangrijk is dat de zool goed buigbaar is, niet te hard. Ik heb zelfs schoenen gekocht bij sport2000.

2 jaar geleden

Ik zweer bij bobux !

2 jaar geleden

Wij hebben goeie ervaring met de schoentjes van Groot (scapino) en bunnies. Beide flexibele zool. Na 2 maten overgegaan op stevige zool, fysio vond dat prima!

2 jaar geleden

Wij hebben bunnies en nu ook sandalen en dat gaat prima. Zeker met het warme weer zijn sandalen ideaal en praktisch

2 jaar geleden

Die van ons dragen Naturino.

2 jaar geleden

Ik had van shoesme. Waren heel fijn en goed

2 jaar geleden

Bestaan er sandaaltjes met flexibele zool? Ik ben er al een tijdje naar op zoek! Ze heeft nu een schoentje van shoesme maar ik vind ze zo warm en ze heeft al van die stinkvoetjes 😅

2 jaar geleden

Reactie op Gitarist90

Bestaan er sandaaltjes met flexibele zool? Ik ben er al een tijdje naar o ...
Sandaaltjes van Donsje zijn fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Gitarist90

Bestaan er sandaaltjes met flexibele zool? Ik ben er al een tijdje naar o ...
Bardossa, heel mooi flexibel materiaal. Wel aan de prijs, maar wellicht tweedehands te vinden eventueel?

2 jaar geleden

Afgelopen week deze gekocht bij Scapino, het merk heet Groot. Er zijn er nu een aantal in de sale. Deze waren van €40 nu voor €30 volgens mij. Ze wil ze graag aan en doet haar eerste paar stapjes er goed op.

2 jaar geleden

Wij zijn ook geslaagd bij Scapino. We gingen er gisteren heen omdat de fysio zei dat ze daar betaalbare schoenen met het keurmerk van dr. Visser hebben. Maar we kochten er uiteindelijk schoentjes van Groot. Verder laten we ons zoontje zoveel mogelijk op blote voeten lopen. Schoentjes enkel bij de kinderboerderij en dergelijke.