11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Hier het zelfde verhaal. Ik heb nu een normale Bugaboo Fox2 en een Cybex buggy. Twijfel enorm voor een duo wagen, alleen. Dan moet ik ook een andere auto voor dagjes weg. En dat zie ik eigenlijk niet zitten😅. Dus ga ik eerst een poging wagen of opa met ons van auto wilt ruilen😂. Ik vind het zelf denk niet prettig als ik 1 van de 2 niet zou kunnen zien. Volgens mij is dat wel bij die Cybex Gazelle S. Ik hoor veel goede dingen over de Bugaboo Donkey, zou denk zelf daar dan voor gaan. Wellicht kijk ik of het eerst gewoon lukt met m'n gewone wagen en de buggy. En als ik echt alleen met de kleintjes wat ga doen, dat ik de baby in de draagzak meeneem en Sophie op een meerijdplankje kan oid. Ben er ook nog niet echt over uit 😅🤪

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Hoi! Hier het zelfde verhaal. Ik heb nu een normale Bugaboo Fox2 en een C ...
Misschien dat de donkey wel in je huidige kofferbak past? Zoek de afmetingen maar eens op, de wielen kan je eraf klikken. Bij ons in de clio kon het prima namelijk.

2 jaar geleden

Wij hebben destijds een duowagen gehaald van marktplaats voor 50 euro, heel simpel ding maar ze zaten achter elkaar en hij was prima te besturen alleen het in en uit klappen was voor mij echt drama. Mijn kinderen schelen 14 maanden dus hij was wel echt nodig omdat mijn zoontje nog maar weinig afstand kon lopen en het eerste jaar is de wagen veel gebruikt maar nu ligt hij al maanden te verstoffen en word alleen gebruikt bij dagjes weg. Ik zou vooral kijken naar het gebruik, ik vind een buggy nu mega praktisch voor m'n dochter en m'n zoon loopt gewoon, ik heb in de eerste tijd ook veel aan een loopplankje gedacht ipv een hele nieuwe wagen maar dat is natuurlijk ook per kind weer verschillend hoe ze dat zouden vinden. Heeel veel succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!

2 jaar geleden

Wij hebben de Donkey met 22 maand verschil. Weinig minpunten die ik met je kan delen. Ja, de prijs, zou wel voor tweedehands gaan. En een mét gaas stuk in de kap. Wij gebruiken hem nu de oudste 3 is weer als mono, maar gaan hem verkopen. Het past nu nog net met dr 96 cm en 16 kilo.

2 jaar geleden

Misschien dat de donkey wel in je huidige kofferbak past? Zoek de afmetinge ...
Ja, ik moet dan ook nog de ligbak en het zitje kwijt. Mijn fox 2 past precies in de kofferbak, als ik er geen andere spullen in heb. Toen ik de ligbak er nog op had, zat die in de kofferbak (direct vol) en dan het onderstel op de achterbank.

2 jaar geleden

Wij hadden de Thule Sleek maar vindt ik erg stroef en zwaar om te duwen. Ook een nadeel vonden wij dat hiermee het zitje niet helemaal plat kon en de voetjes niet verder omhoog. We hebben nu de Cybex Gazelle S, echt hele fijne wagen en op heel veel manieren te verstellen! Enige nadeel met deze wagen vindt ik de zonnekap, die is wat laag en niet zo stevig. Maar dat is ook het enige en verder een top wagen!

2 jaar geleden

Wij hebben een tweeling en maken met heel veel plezier gebruik van de Bugaboo Donkey 3! Gemakkelijk in en uit te klappen en vooral ook fijn dat de kappen best ver naar beneden kunnen worden getrokken. Dan hoef je niet in de weer met parasols e.d. tegen de zon.

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Ja, ik moet dan ook nog de ligbak en het zitje kwijt. Mijn fox 2 past preci ...
Die hadden we ook onder de hoedeplank. Het verbaasde mij ook dat een duowagen conpacter kon dan onze Stokke mono wagen. Komt doordat het onderstel super compact kan en de reiswieg plat. Wat ik wou zeggen is dat je echt even moet passen, mag bij de meestel winkels. Het zitje kan ook nog tussen de autostoelen in. Of alleen een adapter voor de maxi cosi mee en draagzak gebruikten we veel!

2 jaar geleden

Die hadden we ook onder de hoedeplank. Het verbaasde mij ook dat een duowag ...
Ohja. Ja ik heb een Toyota Aygo, dus tussen de 2 auto zitjes kan sowieso niet. En een maxi cosi gebruik ik ook helemaal niet als ik eerlijk ben, vind het zo'n kut ding😂. zal eens een keer kijken bij de baby winkel.

2 jaar geleden

Reactie op BabymamaT

Wij hebben destijds een duowagen gehaald van marktplaats voor 50 euro, heel ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Wij hadden de Thule Sleek maar vindt ik erg stroef en zwaar om te duwen. Oo ...
Oh super! Bedankt voor je tips!