15 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind zelf korte mouw beter en handiger👍

2 jaar geleden

Haat aan die lange mouwen dus gewoon kort. En dan een lekkere trui eroverheen als het echt koud is 😬

2 jaar geleden

Hier ook korte mouwen, ik vind het zo'n geklooi om een shirt over een lange mouwen romper te krijgen. Hier krijgt ze alleen een lange mouwen romper aan als ze iets met korte mouwen eroverheen krijgt

2 jaar geleden

Ik vind korte mouwen het handigst. Geen rompers met lange mouwen meer hier.

2 jaar geleden

Lange mouwen! Zeker voor de nachten, lekker warm. En juist een extra trui of vest lijkt me niet fijn bij t bewegen en spelen.

2 jaar geleden

Wij hebben beide, en ook nog mouwloos. Overdag pakken we meestal de korte mouw met een longsleeve of trui erover. En snachts vaak een lange mouw als pyjama.

2 jaar geleden

Ik vind lange mouwen juist fijn voor die tussenperiode doe ik alleen romper met lange mouwen en broekje aan😊

2 jaar geleden

Hier helemaal geen rompers meer. helemaal over op gewoon ondergoed. boxer en hemd

2 jaar geleden

Ik ga mijn dochter onderbroeken en hemdjes aan geven!

2 jaar geleden

Altijd korte mouwen, veel handiger

2 jaar geleden

Ik vind persoonlijk rompers met lange mouwen onder kleding echt onhandig. Wij gebruiken het hele jaar door mouwloze en dan laagjes shirt/vest/trui wat nodig is eroverheen. Nou heeft mijn dochter het ook vrij snel warm, een dikke trui heeft ze ook zelden aan gehad bijvoorbeeld. Wel koop ik denk ik weer 2 wollen rompers met lange mouwen voor ‘s nachts, die vond ik wel erg fijn daarvoor

2 jaar geleden

Nooit meer lange mouw rompers. Word hier of spagettibandjes, hemd, korte mouw romper😅😂

2 jaar geleden

Lange mouwen alleen voor in de slaapzak, kort voor overdag met een trui erover 😁

2 jaar geleden

Gezien de stijgende gasprijzen denk ik toch maar lange mouwen 🤭🥲

2 jaar geleden

Wij hebben alleen lange als ze koorts heeft. Kan ze haar warmte normaal kwijt zonder t koud te krijgen. Maar met die gasprijzen zal ze vaker een lange romper aanhebben.