16 Reacties

2 jaar geleden

Hier de puckababy 4 seasons aangeschaft ideaal!!

2 jaar geleden

Ik heb de snoozebaby voor onze dochter, ze is ook erg smal voor haar leeftijd

2 jaar geleden

Me dochter is ook aan de lange slanke kant, lange ouders 🙈 maar ze slaapt in die van de Hema die jij ook hebt, wel ruim ook iets bij de mauwen, maar de koppie gaat der niet door, dus dan is der niks aan de hand😊

2 jaar geleden

86 104 van de Hema gebruik ik en dat gaat prima

2 jaar geleden

Groot voorstander van de puckababy hier 😍

2 jaar geleden

Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn omdat mijn meisje een buikslaper is. Door de lange dikke mouwen kan zij zich niet goed omdraaien. Wij gebruiken de prenatal zak tog 2.5 zonder mouwen. Deze is best lang en breed. De puckababy vind ik nu al te kort en onze dochter is niet eens zo lang.

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn om ...
Wij hebben nu ook de slaapzak van prenatal, alleen hij valt vrij smal vind ik terwijl ons mannetje ook vrij smal en lang is, alleen hij is een buikslaper, maar áls hij op zn rug slaapt heeft hij zn beentjes nog steeds in kikkerhouding en ik zag net op de babyfoon dat dat hem niet zo goed lukte in deze slaapzak.. dus vandaar dat ik advies en of tips vraag☺️

2 jaar geleden

Hier gewoon de 86/104 van de Hema. Snap niet waarom daar die leeftijd op staat. Gebruiken de hele zomer al deze maat en gaat prima hoor

2 jaar geleden

Hier gewoon de 86/104 van de Hema. Snap niet waarom daar die leeftijd op st ...
Top dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn om ...
Ik gebruik ook de puckababy 4 seizoenen. Mijn winterversie is nu de teddy met de katoenen zak erover maar dan de katoenen zak zonder mouwen en een pyjama met lange mouwen eronder. Gaat prima bij onze buikslapers.

2 jaar geleden

Wij gebruiken de Hema slaapzak 2.5 tog ook zonder mouwen :) Gaat prima 86/104!

2 jaar geleden

Hier ook 86/104 (zoontje heeft maat 92) van de hema, is nog wel lang maar dan kan hij deze nog wel een tijdje aan

2 jaar geleden

Hema maat 86/104. Zit hier prima

2 jaar geleden

Iedereen heel erg bedankt voor de adviezen & tips. Ik ga toch even kijken voor de hema 86/104😃🙏🏼

2 jaar geleden

Had precies hetzelfde probleem! Eerst die van de Hema gekocht maar wel erg groot. Toen die van de prenatal maar veel te smal 😂 hij had al puckababy dus die gebruiken we nog en heb er nu een van de zeeman gekocht als reserve, toch maar die maat 90.

2 jaar geleden

Mijn zoon is 1,5 en ook maat 86/92. De Hema slaapzak gaat goed, deze heeft hij op de opvang. Thuis hebben we de puckababy, die zijn ook echt fijn. Gebruiken nu al de herfstversie, kan al aardig koud zijn s'nachts.