16 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de snoozebaby voor onze dochter, ze is ook erg smal voor haar leeftijd
2 jaar geleden
Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn omdat mijn meisje een buikslaper is. Door de lange dikke mouwen kan zij zich niet goed omdraaien.
Wij gebruiken de prenatal zak tog 2.5 zonder mouwen. Deze is best lang en breed. De puckababy vind ik nu al te kort en onze dochter is niet eens zo lang.
2 jaar geleden
Reactie op Babyboommm
Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn om ...
Wij hebben nu ook de slaapzak van prenatal, alleen hij valt vrij smal vind ik terwijl ons mannetje ook vrij smal en lang is, alleen hij is een buikslaper, maar áls hij op zn rug slaapt heeft hij zn beentjes nog steeds in kikkerhouding en ik zag net op de babyfoon dat dat hem niet zo goed lukte in deze slaapzak.. dus vandaar dat ik advies en of tips vraag☺️
2 jaar geleden
Hier gewoon de 86/104 van de Hema. Snap niet waarom daar die leeftijd op staat. Gebruiken de hele zomer al deze maat en gaat prima hoor
2 jaar geleden
Hier gewoon de 86/104 van de Hema. Snap niet waarom daar die leeftijd op st ...
Top dankjewel
2 jaar geleden
Reactie op Babyboommm
Puckababy gebruikt tot de zomer. Nu vind ik de winterslaapzaak niet fijn om ...
Ik gebruik ook de puckababy 4 seizoenen. Mijn winterversie is nu de teddy met de katoenen zak erover maar dan de katoenen zak zonder mouwen en een pyjama met lange mouwen eronder. Gaat prima bij onze buikslapers.
2 jaar geleden
Iedereen heel erg bedankt voor de adviezen & tips.
Ik ga toch even kijken voor de hema 86/104😃🙏🏼