8 Reacties
één jaar geleden
De zindelijkheidsbox!
Bij de oudste gedaan. Eerste keer toonde hij geen interesse dus na een paar dagen mee gestopt. Een paar maanden later had hij wel interesse. Binnen een week zindelijk overdag.
Eerste paar dagen met het potje in de weer, daarna zelfs meteen op het toilet met een opstapje. Hij was toen 2,5.
Zodra nr2 genoeg interesse heeft, kom de box weer uit de kast.
één jaar geleden
Reactie op -Flo-
De zindelijkheidsbox!
Bij de oudste gedaan. Eerste keer toonde hij geen i ...
Waar kun je die bestellen?
één jaar geleden
Reactie op -Flo-
De zindelijkheidsbox!
Bij de oudste gedaan. Eerste keer toonde hij geen i ...
Dit heeft m’n schoonzusje inderdaad ook gedaan. Alleen m’n neefje is 3,5.
Onze dochter is 21 maanden.. Ze raden dat eigenlijk aan vanaf 2 jaar. Ik heb er wel aan gedacht. Vraag me alleen af in hoeverre je het ‘gesprek’ kunt voeren met haar, gezien haar leeftijd. Snap je?
één jaar geleden
Wij hebben al een aantal maanden een potje in de huiskamer staan om alvast speels te kunnen wennen. Onze dochter geeft de laatste tijd soms aan dat ze op het potje wilt. Proberen niks te pushen maar gaan wel met haar mee. Soms plast en poept ze erop andere keer doet ze het in haar broek. Allebei is nog prima gezien ze nog maar 21 maanden is. Zet haar nog niet op vaste momenten erop maar enkel wanneer zij het aangeeft
één jaar geleden
Onze dochter van 21 maanden wil nu vaak mee als een van ons gaat plassen en gaat dan op haar potje zitten. Ze plast er nog niet zelf op, maar vindt poep inmiddels erg vies en roept meteen dat ze dan een schone luier wil. Dus wij gaan ook binnenkort beginnen, maar proberen nu al aan te moedigen dat ze het eerst zegt voor ze poept
één jaar geleden
Volgens mij kan je gewoon beginnen als je denkt dat ze het aankan. Onze dochter is ook 21 maanden en ze is voor plassen eigenlijk zindelijk. Er stond al een tijdje een potje in de kamer. M’n vriend heeft haar luier uit gedaan en gewoon naakt rond laten lopen. Haar veel laten drinken en uiteindelijk moest ze plassen. Paar druppels op de grond en vanaf toen eigenlijk alleen maar op het potje. Poepen wil ze wel nog in de luier. En ik moet wel zeggen dat we wasbare luiers gebruiken dus dan schijnt het dat je kindje sneller doorheeft wanneer ze moeten plassen.
Ik zou dus zeggen probeer het eens! Ik was echt verbaasd dat het zo snel ging. Ze heeft 1 ongelukje gehad en verder altijd op het potje.
één jaar geleden
Ja dit is het moment! Gewoon een vel stickers en het leuk maken. Geef wat meer tijd omdat ze zo jong is. Zo min mogelijk luier om. Alleen als je merkt dat het lastig voor dr wordt, kan je de luier weer omdoen. Na veel ongelukjes en als ze het beu wordt. Je hebt immers nog tijd genoeg, dan pak je het later gewoon op en heb je het geprobeerd. Zou de kans niet voorbij laten gaan!