19 Reacties

2 jaar geleden

Yes hier ook! Ik sta elke dag met volle mond

2 jaar geleden

Hier ook! Is ook momenteel fan van overal -tje achter te plakken (vogeltje, opa'tje, banketje 😆). Eindeloze stroom van praat komt er gedurende dag uit. We waren enorm verrast toen ze begon, maar nu bijna 20 maanden oud en zijn het haast gewend 🤭

2 jaar geleden

Hier ook! Er waren al 2 woorden zinnen maar nu ook 3/4 woorden zinnen. Hij kletste altijd al heel veel en kon al heel veel woorden zeggen, maar sinds deze week echt een mega ontwikkeling weer. Zo leuk’

2 jaar geleden

Hier ook, sta echt versteld. En ze telt ook mee tot 10🤣

2 jaar geleden

Ja hier ook. Heel gezellig! En geregeld het ‘huh, wat zeg jij nou?!’ gevoel 🥰

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

Hier ook, sta echt versteld. En ze telt ook mee tot 10🤣
Ja hier ook! Uit haar zelf telt ze ook tot 10

één jaar geleden

Ja!! Echt een kwebbelkont hier. Mensen staan er elke x van te kijken. 'Jeetje wat praat ze goed'. Ze spreekt woorden ook heel duidelijk uit, echt knap vind ik! 😃 Ik was zelf als kind ook erg talig, mijn man niet. Dat heeft ze dus van mij 😃👍🏼

één jaar geleden

Die van mij van 21 maand roept alleen maar die en daar! Papa en mama amper. Dieren geluiden nadoen kan hij wel en kan bijna alles aanwijzen, maar praten ho maar 😩

één jaar geleden

Reactie op Maya03

Die van mij van 21 maand roept alleen maar die en daar! Papa en mama amper. ...
Bij ons meisje precies hetzelfde! Ze zegt niets na, maar soms komt er iets uit haarzelf. Het komt vanzelf, maar het lijkt me zo leuk als ze wel echt gaat kletsen!

één jaar geleden

Reactie op Happyme1989

Bij ons meisje precies hetzelfde! Ze zegt niets na, maar soms komt er iets ...
Lijkt mij ook zo leuk als hij wat meer begint te babbelen. Of idd je proberen na te praten 😅

één jaar geleden

Onze dame van 19 maanden zingt ineens liedjes. Visje, visje in het water en in de gloria. Zo leuk! Ook zegt ze zinnen heb je honger? *naam* waar ben je? En dan heeft ze haar handen voor haar ogen. Kiekkiek! Is het dan ineens. Ook kan ze van alles benoemen. Mama, kijk!

één jaar geleden

Reactie op Lauw

Onze dame van 19 maanden zingt ineens liedjes. Visje, visje in het water en ...
Visje is hier ook favoriet! Heerlijk dat gekwebbel 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lauw

Onze dame van 19 maanden zingt ineens liedjes. Visje, visje in het water en ...
Ja hier ook! Ze zingt ook “slaap kindje slaap” ze zegt ook happy birthday to you. En telt van 1 tot 7 ..

één jaar geleden

Reactie op Maya03

Die van mij van 21 maand roept alleen maar die en daar! Papa en mama amper. ...
Hier 19 maand en ook enkel woorden en vaak niet duidelijk. Vooral Bumba is favoriet 😀😀

één jaar geleden

Ja hier ook! Ze zingt ook “slaap kindje slaap” ze zegt ook happy birthday t ...
Wooh wat een verschillen dan in ontwikkeling tussen alle kindjes zeg! Mijn zoontje van dezelfde leeftijd zegt alleen maar 'die' 'ja' en 'nee'. Hij begrijpt wel heel veel van wat wij zeggen, maar zelf praten ho maar 😄

één jaar geleden

Reactie op Annabella2211

Wooh wat een verschillen dan in ontwikkeling tussen alle kindjes zeg! Mijn ...
Misschien omdat dit mijn tweede kind is. Mijn oudste dochter zei veel minder op deze leeftijd. Dat praten dat komt wel! No worries

één jaar geleden

Super knap en bijzonder zeg! Wat zijn nog meer voorbeelden van Wat er al gezegd wordt kwa 4 woorden zinnetjes?

één jaar geleden

Reactie op BIEBERDIEBIEBAB

Super knap en bijzonder zeg! Wat zijn nog meer voorbeelden van Wat er al ge ...
Bijvoorbeeld: Mama, wat is dat? Wat ga je doen? In hou van jou, En soms vier 'random' woorden zonder dat 't echt een zin is, maar ik snap het 🤣. Bijvoorbeeld: 'Luier, bank, billen, poep'.

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

Bijvoorbeeld: Mama, wat is dat? Wat ga je doen? In hou van jou, En soms vie ...
Ohhh tof! Dat doet die van mij ook, super pienter vind ik dat zeg. Trots!