9 Reacties
één jaar geleden
Wij zaten ook bij eentje die goed aangeschreven stond. We kregen er in week 2 kraamverzorgster. De eerste was top, de tweede helaas niet. Ik denk dat wij toch weer naar dezelfde gaan maar dan aangeven dat we *naam* liever niet willen ivm geen klik.
Voelt wel lullig maarja😅
één jaar geleden
Reactie op wondertje_1989
Wij zaten ook bij eentje die goed aangeschreven stond. We kregen er in week ...
Ja, bij ons leek ze top, totdat bleek dat ze ons compleet verkeerd had ingelicht over borstvoeding (ging uiteindelijk heel slecht), en toen mijn man wc-bril omhoog deed was deze duidelijk hele kraam periode niet schoongemaakt. Dit realiseerden we allemaal pas bij vertrek (zoals na inschakeling lactatie kundige)
één jaar geleden
Reactie op wondertje_1989
Wij zaten ook bij eentje die goed aangeschreven stond. We kregen er in week ...
Ja, bij ons leek ze top, totdat bleek dat ze ons compleet verkeerd had ingelicht over borstvoeding (ging uiteindelijk heel slecht), en toen mijn man wc-bril omhoog deed was deze duidelijk hele kraam periode niet schoongemaakt. Dit realiseerden we allemaal pas bij vertrek (zoals na inschakeling lactatie kundige)
één jaar geleden
Reactie op SongMJG
Dit soort tips helpen ook met oriënteren op opties dus dank!
Haha mooi. Ik heb er ook twee nu, eentje van 2,5 zoals jij en eentje van 10 maanden. Bij beiden zzper gehad. Wat ik fijn vond aan een zzper is dat je van tevoren je wensen al kan bespreken. En ook zzpers zijn aangesloten bij een organisatie maar mochten er 2 baby's tegelijkertijd geboren worden(baby's plannen zichzelf niet haha). Dan zoeken ze wel iemand, een andere zzper, die echt bij je past. Ik had bij de 1e de volledige zorg van m'n eigen keuze en bij de 2e 3 dagen m'n eigen zzper en 4 dagen een andere zzper die ook gewoon heel lief was en bij ons paste. Als je naar een organisatie gaat heb je nu ook grote kans op tekorten enzo.