37 Reacties

2 jaar geleden

Proficiat! 馃憦

2 jaar geleden

Super leuk! Ik testte inmiddels 2 weken geleden heel licht positief馃槏. Ivm eerdere bbz al een echo gehad, alles zit op de goede plek. Nu hopen dat het goed gaat ontwikkelen allemaal馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Super leuk! Ik testte inmiddels 2 weken geleden heel licht positief馃槏. Ivm ...
Gefeliciteerd met jou zwangerschap! 馃槆 Gelukkig zit alles op de goede plek bij je

2 jaar geleden

Reactie op Sterretje197

Gefeliciteerd met jou zwangerschap! 馃槆 Gelukkig zit alles op de goede plek ...
Jij ook gefeliciteerd馃ぉ. Kom je nu ook met berekenen weer uit op april? Ik kom volgens mij zelfs op de zelfde uitgerekende datum uit. M'n cyclus liep sowieso een beetje gek door de mini pil. Dus kan met de termijn echo straks heel anders zijn natuurlijk馃き

2 jaar geleden

Gefeliciteeerd! Ja hier ook weer zwanger van een 2e en eind april uitgerekend, hopen dat alles goed blijft gaan馃檹

2 jaar geleden

Gefeliciteerd hier inmiddels bevallen 8weken geleden van ons 2de wondertje

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Jij ook gefeliciteerd馃ぉ. Kom je nu ook met berekenen weer uit op april? Ik ...
Nou ja heb 2 verschillende dingen ingevult en de ene is eind april en de andere begin mei. Dus beetje verwarrend. Ik was bij mijn zoontje 2 mei uitgerekend. En nu geeft de site 24baby 10 mei aan

2 jaar geleden

Reactie op Daphnevdvalk

Gefeliciteeerd! Ja hier ook weer zwanger van een 2e en eind april uitgerek ...
Leuk!! Gefeliciteerd 馃槉 Zit er dan ook precies 2 jaar tussen?

2 jaar geleden

Reactie op Sterretje197

Nou ja heb 2 verschillende dingen ingevult en de ene is eind april en de an ...
Ohja, zal wel rond die tijd zijn dan. Gewoon afwachten dan met je termijn echo. Vorige keer klopte mijn eigen berekening precies. En nu was ik volgens de echoscopist veel korter dan ik dacht 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Ohja, zal wel rond die tijd zijn dan. Gewoon afwachten dan met je termijn e ...
Oh haha zal je altijd zien! Ik wacht rustig af. Ik was 2 mei uitgerekend maar uiteindelijk 21 april bevallen dus zegt ook niet mega veel haha

2 jaar geleden

Reactie op Sterretje197

Oh haha zal je altijd zien! Ik wacht rustig af. Ik was 2 mei uitgerekend ma ...
Ja precies. Komt vast goed! Ik was 15 april uitgerekend en de 19e bevallen. Dus we gaan het meemaken allemaal, haha

2 jaar geleden

Reactie op Sophielotus

Ja precies. Komt vast goed! Ik was 15 april uitgerekend en de 19e bevalle ...
Vind je het anders leuk om contact te houden? We zitten beetje in de dezelfde periodes :)

2 jaar geleden

Reactie op Sterretje197

Vind je het anders leuk om contact te houden? We zitten beetje in de dezelf ...
Jaa tuurlijk! Ik weet niet of je via hier op een of andere manier een berichtje kan sturen priv茅. Maar anders kan je me evt ook opzoeken op insta bijv. Elisavdvliet

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier al 6 weken moeder van de tweede! Geniet van de zwangerschap 鉂わ笍

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!馃 Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Als het goed is ben ik dan rond begin april uitgerend en onze dochter is 28 april jarig 馃榿

2 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd allemaal!! Wat heerlijk zo n klein leeftijdsverschil tussen de kindjes! Hier helaas een miskraam gehad met 9 weken, gestopt met 6. Nu aan het wachten tot we schoon worden verklaard en hopelijk dan toch ook snel goed zwanger van de 2e 馃グ

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 馃挅

2 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd!! Super mooi nieuws voor jou en je gezin!鉂わ笍

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier 21 weken zwanger van de tweede

2 jaar geleden

Proficiat! Hier al 12 weken 馃ス