25 Reacties

3 jaar geleden

Huh? Nee je draagt een zwangerschapspanty met het buikgedeelte vooraan. Makkelijk te herkennen. Achterkant heeft gewoon 1 naad in het midden.

3 jaar geleden

Welke panty heb je?

3 jaar geleden

Die wat ik heb, heeft tussen de 2 strepen ook een rond gedeelte voor de buik, dus ik denk idd dat je hem zo moet dragen. Is die aan 1 kant ook hoger?

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Welke panty heb je?
Van mamalicious https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/5490b8afdc5235768c23b553f43f9521/f4ce3aae478f43bda2154fbc08db272a.jpg?imwidth=1800

3 jaar geleden

Reactie op Denisefl

Die wat ik heb, heeft tussen de 2 strepen ook een rond gedeelte voor de bui ...
Ja ik besef me nu dat die van h&m er bijvoorbeeld wel zo uit kunnen zien. Maar je buik hoort tussen die lijnen te vallen. En denk dat die indd iets hoger is. Misschien vind je die van noppies of prenatal fijner zitten. Die hebben die lijnen minder, maar hebben een rond buik gedeelte.

3 jaar geleden

Reactie op G92

Van mamalicious https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/5490b8afdc52357 ...
Die ken ik nog niet, maar lijkt indd op die van h&m.

3 jaar geleden

Ik moest ook even wennen maar hier zitten inderdaad de 2 strepen aan de voorkant ipv achter😁

3 jaar geleden

Reactie op Denisefl

Die wat ik heb, heeft tussen de 2 strepen ook een rond gedeelte voor de bui ...
Ik merk niet goed of die aan 1 kant hoger zit, maar ik denk inderdaad dat ie zo hoort

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje25

Ik moest ook even wennen maar hier zitten inderdaad de 2 strepen aan de voo ...
Ah fijn, dan hoort het dus gewoon zo😊

3 jaar geleden

Reactie op DEM89

Ja ik besef me nu dat die van h&m er bijvoorbeeld wel zo uit kunnen zie ...
Oké, dat lijkt me inderdaad net wat fijner zitten. Dan ga ik die eens proberen!

3 jaar geleden

De gewone panty's van de zeeman zitten ook goed!!! En lekker hoog🤗

3 jaar geleden

Bestaan er zwangerschapspanty's😲 wat een uitvinding!

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne987

Bestaan er zwangerschapspanty's😲 wat een uitvinding!
Ja en het zit heerlijk 😌

3 jaar geleden

Ik heb die van de Hema. Ik heb lange benen en die van andere merken kan ik niet aan. Zelfs de grootste maat is te kort voor mij. Gelukkig zijn die van de Hema ook niet zo heel duur

3 jaar geleden

Bij de zwangerschapspanty van de Hunkemoller horen de twee strepen ook op je buik te zitten en één streep aan de achterkant...

3 jaar geleden

Ik heb er ook echt een paar uit moeten uitproberen voor ik goeie had, maar heb nu panty’s van mamalicious die prettig zitten en niet afzakken! En inderdaad voor je gevoel verkeerd om aan trekken, met de twee naden aan de voorkant. 😉

3 jaar geleden

Vooral het buik gedeelte naar voren. Anders heb je er niet zoveel aan.

3 jaar geleden

Reactie op Syl33

De gewone panty's van de zeeman zitten ook goed!!! En lekker hoog🤗
Jaaa die gebruik ik al jaren!! Echt mega goeie pantys en koop ze nu paar maten groter gaat prima met een groeiende buik🥰

3 jaar geleden

Heeft iemand die van de wehkamp geprobeerd ? Zijn er 2 voor €9,99. Dacht leuk voor de kerst straks...

3 jaar geleden

Ja hier ook 2 strepen voor en 1 tje achter. Ik leef in die dingen nu 🤣 zwangerschapsbroeken zijn nog te groot en blijven niet zitten, eigen broeken pas ik al weken niet meer 😅