44 Reacties

één jaar geleden

Hier 8 maanden, gecorrigeerd 7,5 maand ook en hier is het ook drama met slapen. Ging heel goed, nu veel huilen en woelen in zijn bed. Onze dame slaapt juist net weer wat beter. Slaapt als het niet wil in onze armen want naast ons in bed wil hij niet 🥴

één jaar geleden

Hier ook hell. Het slapen ging vanaf 3 maand al kut. En nu is die in de avond ontroostbaar. Slaapt die een uur en dan standaard huilen. En elk half uur of uur er wel uit in de nacht.. Dit is wel echt super pittig...

één jaar geleden

Opgelucht dat ik niet de enige ben. De nachten gingen weer de goede kant op, tot 7 maanden. Overdag is alles maar kort interessant en wordt het al gauw gillen en roepen, slapen gaat onrustig en ik merk dat ze overdag ook heel druk en wild is in haar bewegen. PITTIG.

één jaar geleden

Hier hetzelfde. In de avond naar bed elke avond dramaaa. Huilen, huilen, huilen. Als hij dan inslaapt nadat hij bij mij heeft gelegen is het max en uur en dat huilt hij net zolang totdat we hem oppakken en hij bij ons in bed mag. Om vervolgens rond 3:00 klaarwakker te zijn en te gaan ‘spelen’. Doodmoe ben ik ervan…en dit is niet eens een sprong😥

één jaar geleden

Hier ook al een tijdje moeite met slapen. Kon hem overdag eindelijk in bed krijgen maar nu niet meer. Maar hij heeft dit wel altijd bij een sprongetje, word hij super aanhankelijk en niet meer slapen. S'nachts word hij nu ook vaak huilend wakker. Maar ik hoorde en las dat ze rond deze tijd veel last kunnen krijgen van nachtmerries, misschien dat dat het is ? Maar hij is ook mega actief, kan niet stil zitten en begint super ondeugend te worden. Kruipt/loopt steeds naar de dingen toe waar die niet aan mag zitten en begint vervolgens te lachen en wachten op reactie. Hij maakt er echt een spelletje van, super leuk.

één jaar geleden

Ik ben ook even benieuwd.. is dit een sprongetje??? Iemand een idee hoelang dit duurt?? Pfff😮‍💨

één jaar geleden

Meer mensen waarbij het kindje overdag totaal niet meer wil slapen?? Ons zoontje sliep de laatste weken goed overdag, maar nu is het een en al krijsen en niet willen slapen.. soms lukt het gewoon echt niet, gister was hij 5,5 uur wakker.. gelukkig kreeg mijn man hem sochtends in slaap voor 1.5 uur na een flinke strijd en smiddags kwartier in de auto.. maar verder lukt het gewoon echt niet... helppp

één jaar geleden

Reactie op Jane87

Meer mensen waarbij het kindje overdag totaal niet meer wil slapen?? Ons zo ...
Omg hier ook al!! Ik begrijp er echt niks van… slapen ging gewoon super goed overdag. Vandaag bijna uur lang gewoon een strijd, uiteindelijk maar uit bed gehaald. Sliep ook pas 5 uur later. Ik begrijp er echt niks van en word af en toe zo gek😭

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Gaat ook ineens naar 2 slaapjes, wordt vaak wakker na 1 cyclus en slaapt vaak niet door, veel huilen en aamdacht willen als hij wakker is en snachts ook meerdere keren wakker. Ook ineens hele volle plasluiers snachts ongeacht grotere maat luier. "Blij" dat ik niet de enige ben 😅

één jaar geleden

Omg hier ook al!! Ik begrijp er echt niks van… slapen ging gewoon super goe ...
Echt he, ik snap er echt helemaal niks van...van het 1 op andere moment ineens.. vanaf vrijdagmiddag.. ik hoop zo dat dit snelll over is.. ik word gek... blijf ook in mn hoofd rondgaan wat is dit toch... durf hem zelf overdag amper meer op bed te leggen...

één jaar geleden

Ochhhh.. hier ook. Savonds en snachts schreeuwen en moeilijk in slaap, maar dat herkennen we helemaal niet van hem.. was ook ziek vorige week en krijgt tandjes. Ik denk dus een combi van een sprongetje, slaapregressie, tandjes en ziek zijn.. jippie.

één jaar geleden

Overdag gaat hier nog goed... De nachten zijn ellende.. ineens klaar wakker en dan een uur of langer liggen kletsen en gillen... Ik lig natuurlijk wakker dan.. ben doooodmoe. Tips??

één jaar geleden

Hier ook!!

één jaar geleden

Zo herkenbaar.. Ik mag haar niet eens aanraken in haar gezicht om te poetsen ofzo. Ze begint denk ik haar eigen te ontdekken.

één jaar geleden

Reactie op MommyofAC

Zo herkenbaar.. Ik mag haar niet eens aanraken in haar gezicht om te poets ...
Ja gezicht schoonmaken is hier ook een drama. Dat belooft nog wat😅

één jaar geleden

Hoe is t nu bij jullie?

één jaar geleden

Hoe is t nu bij jullie?
Nog steeds ellende. We hebben problemen sinds de aftrap van maand 7 en maandag wordt hij 8 maanden dus we zijn al 4/5 weken bezig. Elk dutje is een gevecht en hij slaapt vanwege koorts en snot de afgelopen 2 dagen geen moment in zijn eigen bed maar alleen bij ons op de arm of bij ons in bed. Ik merk dat ik echt zo snel geïrriteerd ben en niks meer kan hebben van hem en ook bang ben dat hij nooit meer in zn eigen bed wil op deze manier 😥

één jaar geleden

Hoe is t nu bij jullie?
Beetje op en af. Ze is vrij licht ontvlambaar en gefrustreerd af en toe. Ze was ook de hele week beetje hangerig en koortsig, ik denk tandjes. Nog niet heel veel beter dus, ze wordt savonds ook vaak wakker en komt dan niet meer in slaap tot dr laatste fles (ze krijgt er nog 1 om 22u hier). Denk ook dat het frustratie is dat ze nog niet zoveel kan...

één jaar geleden

Hoe is t nu bij jullie?
Hier heeft het bijna 3 weken geduurd, nu slaapt hij ineens weer door zonder een kik te geven. Gelukkig 😊

één jaar geleden

Hoe is t nu bij jullie?
Hier slaapt hij prima, soms heeft hij nog wel een nacht dat hij soms 1 uur ligt te keten en raar doet in bed. Heel soms is het even speentje kwijt, maar als die weer in is, is hij gelijk weer stil. Heerlijk!