47 Reacties

3 jaar geleden

Wat leuk! April 11 gevoel meisje

3 jaar geleden

Ik weet niet we hebben al 3 jongens en een sterren meisje ben benieuwd deze

3 jaar geleden

Zeker leuk alleen willen wij het niet weten wat het wordt. Maar wij hopen op een jongen. Omdat bij mij in de familie 75% uit vrouwen bestaat😅😁

3 jaar geleden

Volgens de chineese kalender een meisje 😉 vorige zwangerschap 'klopt' die kalender haha (meisje 2019)

3 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Volgens de chineese kalender een meisje 😉 vorige zwangerschap 'klopt' die ...
Bij ons klopte die bij onze dochter niet. En aangezien er nu weer jongen staat denk ik weer een meisje haha

3 jaar geleden

Ik denk een jongen

3 jaar geleden

Reactie op mich30

Bij ons klopte die bij onze dochter niet. En aangezien er nu weer jongen st ...
Je moet 9 maanden bij je leeftijd op tellen. Ik ben nu 29 maar 9 maanden erbij is 30. Maar ik pin me er niet op vast hoor🤣

3 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Je moet 9 maanden bij je leeftijd op tellen. Ik ben nu 29 maar 9 maanden er ...
Jaa klopt. Maar bij mijn leeftijd en maand etc is echt jongen. En dat stond er bij m’n dochter ook haha dus daarom denk ik nu weer het andere als de kalender 😂 maakt ons totaal niet uit maar kan niet wachten tot we het weten!

3 jaar geleden

Ik denk een jongen 😄

3 jaar geleden

Wij hebben al een jongen en hebben helemaal geen voorkeur. Meisje zou leuk zijn maar nog een jongen ook. Mijn gevoel zegt op dit moment meisje maar dat gevoel veranderd elke week 🤣 5w3d 🥰

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat het een jongetje gaat worden. 🥰

3 jaar geleden

Ik denk een meisje, mijn vriend hoopt een meisje maar denkt een jongen 😂 een van ons gaat dus gelijk krijgen 😂

3 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat het een jongen gaat worden 💙

3 jaar geleden

Ik gok op een jongentje! 💙

3 jaar geleden

Meisje! 💕

3 jaar geleden

Ik hoop stiekem op een meid, heb 2 jongens, en 2 bonusjongens. Een meid zou leuk zijn, maar een jongen is ook helemaal goed

3 jaar geleden

Denk een jongentje 💙

3 jaar geleden

Ik hoop op een jongen. Eerst zij mijn gevoel ook sterk een jongen, maar ik merk aan mezelf dat ik toch sneller naar meisjes kleding kijk en bij namen als eerst op meisjesnamen kom. Maybe mommy instinct?

3 jaar geleden

Ik wilde bij de eerste graag een meisje. Maar ik zag mezelf al sinds vroeger dat mijn eerste kind een zoon was. En dat is hij ook haha. Nu zwanger van de 2e, mijn stiefmoeder wist het voor ik het wist. Ze denkt een meisje. (Bij de eerste wist ze ook al dat ik zwanger was zonder iets gezegd te hebben, dit had ze ook bij haar schoondochter en eigen dochter, hoe gek!) Als ik zo naar de toekomst kijk zie ik 2 jongens voor me, 2 broers die een jaartje schelen. (Dat lijkt me voor mijn zoontje later ook het leukst, maar ik vind dit keer een meisje ook heel leuk)

3 jaar geleden

Ik denk een jongen ☺️