47 Reacties
3 jaar geleden
Ik weet niet we hebben al 3 jongens en een sterren meisje ben benieuwd deze
3 jaar geleden
Zeker leuk alleen willen wij het niet weten wat het wordt. Maar wij hopen op een jongen. Omdat bij mij in de familie 75% uit vrouwen bestaat😅😁
3 jaar geleden
Reactie op MamaAng
Je moet 9 maanden bij je leeftijd op tellen. Ik ben nu 29 maar 9 maanden er ...
Jaa klopt. Maar bij mijn leeftijd en maand etc is echt jongen. En dat stond er bij m’n dochter ook haha dus daarom denk ik nu weer het andere als de kalender 😂 maakt ons totaal niet uit maar kan niet wachten tot we het weten!
3 jaar geleden
Wij hebben al een jongen en hebben helemaal geen voorkeur. Meisje zou leuk zijn maar nog een jongen ook. Mijn gevoel zegt op dit moment meisje maar dat gevoel veranderd elke week 🤣
5w3d 🥰
3 jaar geleden
Ik hoop stiekem op een meid, heb 2 jongens, en 2 bonusjongens. Een meid zou leuk zijn, maar een jongen is ook helemaal goed
3 jaar geleden
Ik wilde bij de eerste graag een meisje. Maar ik zag mezelf al sinds vroeger dat mijn eerste kind een zoon was. En dat is hij ook haha.
Nu zwanger van de 2e, mijn stiefmoeder wist het voor ik het wist. Ze denkt een meisje. (Bij de eerste wist ze ook al dat ik zwanger was zonder iets gezegd te hebben, dit had ze ook bij haar schoondochter en eigen dochter, hoe gek!) Als ik zo naar de toekomst kijk zie ik 2 jongens voor me, 2 broers die een jaartje schelen.
(Dat lijkt me voor mijn zoontje later ook het leukst, maar ik vind dit keer een meisje ook heel leuk)