47 Reacties

3 jaar geleden

Wij denken dat we een meisje krijgen! Maar het maakt ons niet uit wat het geslacht is, beide is leuk!

3 jaar geleden

Stiekem wel een voorkeur voor een meisje (geen idee waarom), maar denk toch een jongetje… ☺️

3 jaar geleden

Ik lees hier dingen over de Chinese conceptiekalender. Nou heb ik die dus eens opgezocht voor de gein, maar ik vind dus allemaal verschillende.😅 Volgends de ene krijg ik dus een jongetje en volgens de andere een meisje. Kan ik dus helemaal niks mee en zelf heb ik werkelijk nog geen idee. 😂

3 jaar geleden

Ik hoop stiekem een jongen, maar verwacht daarom een meisje. Jongens zijn toch meer mama’s kindjes😊

3 jaar geleden

Hierbij de chinese kalender. Volgens dit krijg ik een jongetje dus ik ben benieuwd. Ik ben nu 6 weken zwanger

3 jaar geleden

Reactie op Madelaine94

Ik lees hier dingen over de Chinese conceptiekalender. Nou heb ik die dus e ...
Haha dat is bij mij ook, maar ik zie het vanzelf wel heb al 3 jongens 2 van me jongens zouden een meid zijn😬

3 jaar geleden

Reactie op cynthiababy

Haha dat is bij mij ook, maar ik zie het vanzelf wel heb al 3 jongens 2 van ...
Hahaha, zegt dus niks. Zoals verwacht. 😝

3 jaar geleden

Ik heb echt onwijs sterk het gevoel dat het een jongen wordt! Maar ik kan dus echt niet beschrijven waar dat gevoel vandaan komt! Zo gek! 🙊

3 jaar geleden

Ik denk een jongetje haha

3 jaar geleden

Reactie op Madelaine94

Nee

3 jaar geleden

Reactie op Madelaine94

De ring methode werkt wel bij mij die héb het wel goed 3 jongens en 2 meisjes zou ik krijgen had wel een dochter maar die is een sterretje dat was na me zoontjes misschien dat ik in geloof omdat ik Indië’s ben

3 jaar geleden

Reactie op cynthiababy

De ring methode werkt wel bij mij die héb het wel goed 3 jongens en 2 meisj ...
Hoe doe je deze? En vanaf hoeveel weken kan je dat eens proberen?

3 jaar geleden

Reactie op tititoto

Hoe doe je deze? En vanaf hoeveel weken kan je dat eens proberen?
Kan je altijd doen ik heb zo Indië’s balletje van me overgrootmoeder gehad, die heb ik aan een ketting, je doet dat ketting tussen je duim en wijsvinger je gaat langzaam op en neer en dan haal je dat kettinkje naar boven. En doe hem boven je hand houden draaid die rond een meisje gaat die heen en weer een jongen

3 jaar geleden

Reactie op cynthiababy

De ring methode werkt wel bij mij die héb het wel goed 3 jongens en 2 meisj ...
Dit heb ik inderdaad ook eens gedaan met mijn moeder vroeger. Bij haar klopte het ook als we haar eerst mk meerekenen, waarvan ze nooit heeft geweten wat het was. Ik dacht dat die bij mij destijds een meisje voorspelde. Ik weet ook nog dat daar hoe toevallig ook, elke keer hetzelfde uit kwam. Ga die binnenkort nog maar eens doen.

3 jaar geleden

Reactie op Madelaine94

Dit heb ik inderdaad ook eens gedaan met mijn moeder vroeger. Bij haar klop ...
Is goed

3 jaar geleden

Ik denk een meisje omdat ik altijd heb gedacht dat ik geen jongens mama ben. Ik vind jongens altijd zo gevaarlijk doen en stoeien enz en ik vind alles eng wahaha. Je zal er wel ingroeien maar dat gevoel heb ik altijd gehad ahaha

3 jaar geleden

Ik denk een jongen en mijn vriend een meisje. Ik heb een voorgevoel 🙈

3 jaar geleden

Ik dacht bij m’n zoontje dat het echt een meisje was dus ik heb m’n vriend toen voorbereid op dat het een meisje zou worden en toen werd het een jongen.. ik zie het wel ik durf niks meer te zeggen hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Madelaine94

Ik lees hier dingen over de Chinese conceptiekalender. Nou heb ik die dus e ...
Haha ja ik heb ook al 5 verschillende versies gezien.. zit er altijd wel 1 bij die toevallig klopt.. 🤣 sorry maar wat een onzin.. 🙊

3 jaar geleden

Volgens de kettingmethode is het een meisje, volgens 1 van de versies van de Chinese kalenders is het een meisje, me buurvrouw die het altijd goed raadt is het een meisje en iemand die zegt hand te kunnen lezen zegt ook een meisje. En zelf heb ik dat gevoel ook... Misschien omdat ik het stiekem hoop. Maar zal ook ontzettend gezegend zijn met een jongen.