9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Nog geen tandje hier, maar lijkt door te komen! Gebruiken een Mushie vingertandenborstel. Werkt hier goed!

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken een gewone babytandenborstel (met een bijtring aan de onderkant) en elmex voor baby's. Mondje gaat al open als de tandenborstel eraan komt, we kunnen rustig poetsen en daarna sabbelt ie nog even zelf eraan. Poetsen nu 1 keer per dag.

茅茅n jaar geleden

Wij moeten ook beginnen, we doen nu alleen nog met zo'n massage ding maar daar kauwt ze alleen wat op en ze laat ons nog niet rustig poetsen. Hoe moet dat eigenlijk met tandpasta?? Een baby kun je nog niet zeggen dat ze het moet uitspugen toch? 馃

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een vingertandenborstel, doen er een mini beetje peutertandpasta op. Hij vind het prima en kauwt soms beetje op mn vinger na het poetsen. Deze tandpasta mag je gewoon doorslikken.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben vinger tandenborstel in huis en baby elmex

茅茅n jaar geleden

Zo鈥檔 vingertandenborstel is ook een goed idee! Die ga ik bestellen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Wij moeten ook beginnen, we doen nu alleen nog met zo'n massage ding maar d ...
Nee, dag hoeft ook niet haha. 1x per dag poetsen trouwens.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een vingertandenborstel en dat vind ze helenaal leuk. Doen het nu nog zonder tandenborstel en poetsen voor het slapen gaan 's avonds. Heb hem ook heel enthousiast ge茂ntroduceerd. Ze is er ook steeds op aan het bijten, maar krijg het wel gepoetst. Over een tijdje met tandpasta proberen

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een baby tandenborstel Jordan en tandpasta zonder fluoride van Weleda. Dat vind ik belangrijk gezien fluoride een neurotoxine is. Ik zou het gek vinden om gif in mijn baby te stoppen. Onze dochter vindt tanden poetsen tot nu toe heel leuk! Gelukkig, want ze heeft al vijf tanden 馃檪