23 Reacties

één maand geleden

Hoiiii ons zoontje had van de 11 maanden ook last. 14 maanden nergens last van gehad 😊 ook niet naar een paar dagen

één maand geleden

Bij deze vaccinatie is het zo dat ze tot 10 dagen erna last kunnen hebben. Mijn meisje had bij alle prikken koorts maar juist bij deze niet

één maand geleden

Hier de prik van 14 maanden was pittiger dan de andere prikken hij was 3 dagen zijn eigen niet dag na prik had hij koorts en dan de andere 2 dagen wou hij niks anders doen dan slapen op ons lichaam want zodra we hem in zen bedje legde was het heel huilerig worden sinds gisterenavond is hij erdoor gekomen en is hij zichzelf weer

één maand geleden

Bij deze prik kan je na 5 tot 10 dagen pas verschijnselen gaan zien. Mijn zoontje had alleen wat vlekjes, maar verder nergens last van. Maar een ander kindje dat we kennen was juist wel een beetje ziekjes geworden.

één maand geleden

Nee, het viel hier hard tegen: een week ziek geweest

één maand geleden

Mijn dochter had deze prik ook wat later ivm de vakantie; ze heeft er helemaal geen last van gehad.

één maand geleden

Hier ook geen last van de 14 maanden prikken gehad

één maand geleden

Hier is ze na een week echt voor een week lang flink ziek geweest. Huilerig, hangerig en tegen de 41 graden koorts. Na een week ziek was het van het een op het andere moment opeens voorbij.

één maand geleden

Na een week 3 dagen hoge koorts. Wij waren op dat moment op vakantie dus ik wou dat ik de prik ook later had gegeven. Helaas gaf de medewerkster pas na het zetten van de prik aan dat ze na een week er flink ziek van konden worden 😤

één maand geleden

Van de bmr kreeg ons meisje ca. 7 dagen later 2 dagen koorts

één maand geleden

Mijn dochter had op dag 8 wat koorts en erg huilerig met een hele onrustige nacht. Zitten nu op dag 12 en ze heeft nog wat kleine vlekjes maar is verder (gelukkig) zichzelf weer.

één maand geleden

Hier ook na een week 3 dagen koorts, verder deed ie het prima en geen last. Ook van de koorts weinig last

één maand geleden

Hier geen last gehad van de 14 maanden prik. Ze had wel de BMR al een keer gehad met 8 maanden ivm vakantie, ook toen geen last.

één maand geleden

Ja alleen dan wel 5-10 dagen later bij deze vaccinatie! Bij mijn zoontje was het 3 dagen hoge koorts van 41,3 🤡 en daarna zat hij onder de rode vlekjes

één maand geleden

Wij hebben van de 14 maandenprik helemaal geen last gehad, wel van alle andere prikken.

één maand geleden

Hier ook 2 weken later nog ziek met koorts.

één maand geleden

De 14 maanden versie is er eentje waarbij de reactie later kan komen. 7 tot 10 dagen met vlekjes. Zal het cb ook je vertellen verwacht en anders zelf even vragen kan ook. Hier heeft ze er helemaal geen last van gehad, geen koorts niks. Buurvrouw haar zoontje is goed ziek en heeft de de rode plekjes over heel ze lichaam. Als je haar een zet pil wil geven op ze minst een halve dag na vaccinatie, zodat het wel de kans krijgt 😅

één maand geleden

Dankjullie wel meiden! Kleine man heeft ze inmiddels gehad. Wat ben ik blij dat het even voor 2 jaar klaar is nu 😅 Hopelijk ontspringt hij de dans van bijwerkingen en anders weet ik nu waar ik me op voor moet bereiden! 🤗

één maand geleden

Hier na een week echt ziek geweest 3 dagen… de rest van de prikken waren er niks bij

één maand geleden

Is dit normaal zoontje heeft afgelopen donderdag de laatste spuitjes gekregen en heeft nu dit over zijn hele lichaam zowel gezicht als beentjes