332 Reacties

één jaar geleden

Hi hi! Waarom moet alles in de nieuwe versie gebundeld worden? Mensen kunnen toch zelf besluiten wel of niet te reageren? Het is soms zo jammer dat topics gesloten worden, is hier een reden voor?

MOD

één jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Hi hi! Waarom moet alles in de nieuwe versie gebundeld worden? Mensen kunne ...
Staat in het bericht. Om het overzichtelijk te houden. Dit is niet het eerste geboortetopic en wij weten inmiddels goed waar het gros van de leden wel/niet behoefte aan heeft. Felicitaties zijn fijn en deze kunnen met een like. Zo zijn alle geboortes overzichtelijk ipv een grote felicitaties ronde 😊 Graag dit topic laten voor de geboortes. Reacties kunnen met een like of in het beval verhalen topic. Feedback, vragen, opmerkingen kunnen in de daarvoor bestemde topics of door te mailen naar moderatorteam@24baby.nl

één jaar geleden

Bowi 💙 07-01-2023 33 cm 950 gr Met 26+3 weken geboren Uitgerekende datum was 12-04-2023

één jaar geleden

Romairo💙 17-01-2023 geboren na een zwangerschap van precies 26 weken 1055 gr Zaterdagavond wat menstruatiekrampen. Zondagochtend bloedverlies. Ik bleek 3cm ontsluiting te hebben. Met spoed per ambulance naar LUMC. Hier medicatie gekregen voor de baby met de hoop dat hij nog 48u zou blijven zitten. Dit ivm medicijn voor zijn longen. Maandagavond begonnen de weeën. In de nacht rond 05.00 een ruggenprik genomen. Om 10.52 uur is hij geboren. Hij doet het goed, naar we hebben nog een lange weg te gaan.

één jaar geleden

Sophie 💖 24-01-2023 1185 gram 28 weken + 4 dagen Ze doet het supergoed

één jaar geleden

Milo Joaz 💙 15-01-2023 (Geboren met precies 29 weken zwangerschap) 1448 gram | 38 cm Onze lieve sterke Milo kon blijkbaar niet wachten om papa en mama te ontmoeten. Op donderdag 12 januari had ik licht bloedverlies in de avond. Meteen vk gebeld maar niet vond het niet verontrustend. Vrijdag 13 jan wel even naar de vk gegaan voor echo maar alles zag er goed uit. Op zaterdag 14 jan begon ik om 18:00 pijn te krijgen in mn onderrug. Ook voelde ik al enkele dagen enorme druk aan de achterkant bij mn billen. (Alsof ik moest 💩) Om 3 uur snachts toch maar de vk gebeld omdat de pijn steeds erger werd, ik geen oog dicht kon doen en ik het echt soms aan het wegpuffen was. Zij vertelde mij 2 paracetamol te nemen en een warme kruik te proberen. Om 6:30 weer gebeld na nog steeds enorm veel pijn en ineens veel bloedverlies. Om 7:10 was de vk bij mij en had ik 4 cm ontsluiting. Om 8:10 in het ziekenhuis 9 cm ontsluiting en om 10:34 is Milo geboren, in stuitligging met alleen een knip. Hij doet het enorm goed en wij zijn zo trots op hem 💙

één jaar geleden

28 januari 2023 mijn kleine prinses ! Myla Hannah Weterings 1100 gram en 39 cm.. 28+5 Ik ben zo trots op jou.

één jaar geleden

Hi allemaal , Ik wil jullie vragen enkel met een hartje te reageren op de geboren kindjes. Ik begrijp echt dat jullie vragen hebben aan elkaar over de bevalling etc . Dit kunnen jullie doen in het beval topic of elkaar natuurlijk chatten. Zo houden we dit topic enkel voor de aankondiging van de geboren kindjes 💙❤️. Liefs, Jaleesa |Moderator

één jaar geleden

Gisteravond trotse ouders geworden van Sarah en Jasmijn. Met de meisjes gaat het erg goed❤

één jaar geleden

Jaylen 16 feb 1820 gram 40 cm Met precies 33 week bevallen.

één jaar geleden

16 februari opnieuw moeder geworden van Tom. Geboren met 30+1 weken. Gewicht: 1460 gram en ongeveer 36,7/37 cm Vorig jaar ben ik onverwachts te vroeg bevallen met 25+6 weken en kindje is na 18 dagen geleefd te hebben overleden. Dus ik was al medische. Van alles vanuit voorzorg gedaan. Had al veel harde buiken en verkorting. Had al met 27 weken weeenremmers en longrijping gehad. 16 februari veel buikkrampen en harde buiken werden pijnlijk. Wist dat het uiteindelijk weeen waren. Onderweg naar t ziekenhuis de weeen weg moeten puffen. Na controle bleek ik 2cm ontsluiting te hebben. Dit ging vrij vlot, bleef wel even hangen op 7/8 cm ontsluiting en vliezen wilde niet breken. Dit hebben ze gedaan, omdat ik wel persdrang kreeg. Verdoving bij m’n vagina gehad omdat ze twijfelde over inknippen, maar dit hoefde uiteindelijk niet. Rond 20:30 had ik 2cm ontsluiting en om 0:31 is Tom geboren. 💙

één jaar geleden

Dyan Jansen💙 33.4 weken Bijna 2200 gram

één jaar geleden

Nelle Geerts Geboren op 22/02/2023 2,400 kilo en 45 cm 34 weken Zware zwangerschapscholestase vastgesteld op 33 weken, longrijping gehad. En ingeleid op 34 weken

één jaar geleden

Julia Marlon Annegre ❤️ Geboren op 24-02-2023 2635 gr | 44cm Te vroeg maar doet het heel goed. Hele trotse ouders hier 💖

één jaar geleden

Sam & Mees 01-03-2023 3124 gram, 51cm & 2794 gram, 50 cm. Met precies 34 weken geboren. Sam vond het tijd om eruit te komen en brak zijn vlies. Eenmaal in het ziekenhuis bleken de broertjes met hun hoofden bij elkaar te liggen alsof ze het hadden afgesproken. Een natuurlijke bevalling zat er daardoor niet meer in en daarom zijn ze 4 minuten na elkaar keizerlijk ter wereld gekomen. Omdat het toch wat vroeg is, liggen ze nu nog op de nicu van het LUMC, maar wordt er dagelijks gesproken over overplaatsing naar een minder intensieve zorgplek. Trotse mama, papa en grote broer! 💙💙

één jaar geleden

Jerony 26 februari 2023 2520 gram / 46.5 cm 33 + 1

één jaar geleden

Roselya Estrella 07-03-2033 15:14 (uitgerekende datum was 01-04-2023 2383 gram en 46 cm 36 + 2 Ik had zwangerschapcholestase voor de 2e keer opnieuw gekregen helaas en mijn galzure -zouten waren te hoog dat ze besloten in te leiden maandagavond. Wij moesten een nachtje blijven maar mogen waarschijnlijk vanmiddag naar huis 🥰 De kleine meid doet het goed 🥰

één jaar geleden

Op 8 maart zijn met een termijn van 35+6 onze mooie meisjes Elena en Lara geboren. Elena 7:22, 2465 gram Lara 7:30, 2435 gram De meisjes doen het super goed en we verblijven op de neonatologie tot ze voldoende zijn aangesterkt om naar huis te mogen. 🥰 Ik kijk erg positief terug op de bevalling. Alles is super snel en behoorlijk uniek gegaan voor een tweeling bevalling volgens de artsen. Om 22:00 braken spontaan m’n vliezen en rond 2:00 uur waren de weeen begonnen. De ontsluiting ging super snel en ik heb voor de laatste paar centimeters een morfinepompje gebruikt. Om 7:00 uur kon ik beginnen met persen. Ik ben niet uitgescheurd en heb geen knip of iets dergelijks nodig gehad en mijn herstel verloopt prima.

één jaar geleden

Maggy 09-03-2023 10.26 uur geboren💖 2248 gram en 42 cm 35.4 weken Uitgerekende datum was 9 April. Ze doet het ontzettend goed😊 en ligt lekker bij mama op de kamer… als alles goed blijft gaan onder een week misschien al lekker naar huis samen🍀

één jaar geleden

Britt 09-03-2023 is onze prachtige dochter geboren met 35+1 weken. Het gaat goed met haar maar blijven nog even in het ziekenhuis om aan te sterken.