22 Reacties

één jaar geleden

Bij de Hema druk op zoek naar iets wat niet jij de Hema maar bij de H&M verkocht wordt.... Beide een rood logo 🤣heb zelfs een medewerker gevraagd. Keer op keer de kop koffie in de ochtend omver gooien. Alles kwijt zijn.

één jaar geleden

Ik vroeg vandaag aan mijn man waar mijn mobiel was, terwijl ik hem in mijn hand had..🥴

één jaar geleden

Ik ben vandaag als een kleuter op mijn man afgewandeld met de grootste pruilip en traantjes in mijn ogen om hem dan een bons te geven met mijn zwangerschapskussen.... Omdat hij tot de namiddag was blijven slapen en ik me eenzaam voelde aangezien het vandaag ons dagje zou zijn. (Werkt heel veel) Hij is gewoon beginnen lachen waarop ik me natuurlijk omdraaide om mijn kussen/giga worst de andere kamer in te sleuren en hem nog een keer kwaad aan te kijken voor ik de deur achter me toe deed voor dramatisch effect. Nu lachen we er beide om! Doe wel echt heel gek vandaag.

één jaar geleden

Verder vergeet ik vaak mijn adres, de naam van tramhaltes, mijn sleutels, ... Ik ben al zo vaak op de verkeerde plek beland omdat ik gewoon compleet de weg kwijt raak!

één jaar geleden

Mijn auto op de verkeerde plek in de garage van ons appartementencomplex neergezet. Even later een briefje onder mn ruitenwisser of ik voortaan mn auto weer op mn eigen plek wil neerzetten 😆🙈

één jaar geleden

Gisteren moest ik huilen als een klein kind, omdat ik heel even de hond alleen moest laten. Ik ging alleen even boodschappen doen... De hond is al 1,5 jaar gewend om alleen te zijn als ik werk en zeker als ik een boodschap ga doen😂 weet niet wat mijn hormonen dachten gister🤭

één jaar geleden

Sleutels in de koelkast, pakje boter op aanrecht ipv andersom.. ik was op weg naar werk🤭

één jaar geleden

Aan 2 verschillende personen hetzelfde sinterklaascadeau gevraagd voor onze zoon. Nu heeft hij 2 tweedehands loopfietsjes😅

één jaar geleden

Mijn auto ineens niet meer kunnen inparkeren.. barste gewoon in huilen uit maar kon het gewoon echt niet meer 🤣 het is goed gekomen haha!

één jaar geleden

Heb gisteren mijn dochter in bed gelegd en ze bleef maar wakker. Ik ben zelf ook in bed gaan liggen en dacht die heeft nog veel energie zeg. Had ik het licht aan gelaten 🙈 snap dat ze niet lekker in slaap viel.

één jaar geleden

Huilen bij elke goal van de voetbal terwijl het me niet eens interesseert. Uit vreugde voor de winnende ploeg én uit medeleven voor de arme keeper

één jaar geleden

Ik heb regelmatig last van hysterische lachbuien waarbij ik echt moet huilen van het lachen. Meestal gaat het niet eens om iets wat zo grappig is, maar ik kan dan gerust 5 minuten niet ophouden. Erg apart, maar liever dat dan andere huilbuien denk ik dan maar. Ik laat ook continu van alles vallen en waar ik normaal altijd super georganiseerd ben, vergeet ik nu zelf boodschappen mét een lijstje.

één jaar geleden

In de ochtend wakker worden met een volle blaas, voor de kledingkast staan moeten hoesten en in je broek plassen. Daarna zo hard moeten lachen. Tja iets met 2e zwangerschap..

één jaar geleden

Ik kom vaak niet meer uit m’n woorden, echt vervelend dat spraakgebrek.

één jaar geleden

Kom soms niet uit m’n woorden en word dan heel akward en vergeet echt alles, ook op m’n werk, echt drama.

één jaar geleden

Vroeger ging ik nooit morsen tijdens het eten en nu doe ik niets anders 🙈. M'n man morst wel regelmatig dus ik steek het nu op het feit dat 50% van zijn DNA nu in mij zit 😂

één jaar geleden

Boos worden en bijna huilen, omdat vriend een glas Fristi heeft genomen. Dingen op verkeerde plekken, terug zetten of leggen. Woorden vergeten hoe je het ook al weer noemt en uitspreekt. Enorm onhandig zijn, ook met eten idd en gewoon met lopen. Heel apart 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Hahaha geweldig. Nou hier komt ie.. Zitten huilen bij een potje kolonisten van Catan (ik was aan het verliezen) ALLES de hele dag op de grond laten vallen Mijn pinpas is geblokkeerd want ik wist de pincode ineens niet meer tijdens het tanken😒

één jaar geleden

Huilen midden in de mc Donalds omdat daar 2 hele oude dames zaten te genieten van een mc flurry🙈

één jaar geleden

Reactie op Will-24

Heb gisteren mijn dochter in bed gelegd en ze bleef maar wakker. Ik ben zel ...
Ik heb het gewoon weer gedaan 🙈 arm kind is in slaap gevallen met licht aan vanmiddag. Heb maar post it op de deur geplakt