19 Reacties

3 maanden geleden

Wij geven onze dochter ook notenspread, zuivelspread, kindersmeerkaas en amandelspread. Ook maken we zelf wel eens spread met banaan/avocado en honing. Of we zoeken een receptje op internet om te proberen

3 maanden geleden

Hier is vegetarische paté een hit en appelstroop. Verder een omelet/gekookt ei op brood is ook lekker.

3 maanden geleden

Kipfilet kipgrilworst soms snijworst of kaas en dat wissel ik af met wat jij geeft kan soms prima

3 maanden geleden

Wij geven nog wel eens avocado, eventueel met zuivelspread. Ook een grote hit 😁

3 maanden geleden

Cottage cheese is een van de favoriete hier thuis!

3 maanden geleden

Vaak ook gewoon lekker geprakt fruit, banaan, pruim, aardbeien, een zachte nectarine. En anders inderdaad ook pindakaas, of af en toe van die flinter dun gesneden kipfilet en zuivelspread. En zuivelspread dan soms met dun gesneden pakjes tomaat of avocado.

3 maanden geleden

Vega paté, smeerkaas kids, hummus, zuivelspread met bieslook, 100% appel/peren stroop (die uit het suikervrije vak)

3 maanden geleden

Geprakte banaan, pompoenspread van de AH

3 maanden geleden

Het eerste jaar lette ik heel strikt op zijn voeding, nu niet meer altijd zo even gezond. Ik geef op brood humus, appelstroop, jam, pindakaas, chocopasta of speculoos. Soms geef ik krentenbrood/bollen met boter of ontbijtkoek met boter. Daarnaast geef ik soms in plaats van brood ook wel eens een salade, pannekoeken of gebakken ei met tomaatjes en wat gekookte aardappel.

3 maanden geleden

Zuivelspread met kipfilet met tuinkruiden, geprakte banaan, jam inderdaad.. nou dat was het hier ook wel

3 maanden geleden

Alleen boter en smeerkaas gaat er hier in en heel soms vegan pate van kips. Geef ik iets anders (bijvoorbeeld pindakaas of appelstroop), dan kijkt ze me aan alsof ik r wil vergiftigen 😂🙈

3 maanden geleden

Omelet maken, avocado, hummus (zelf maken of uit winkel), zuivelspread, banaan prakken

3 maanden geleden

Love my veggies heeft ook een peer/framboos spread.

3 maanden geleden

Ja is lastig he, ik zit er zelf iok mee.Avocado met ei gaat bij ons heel goed. Gerookte kipfilet (vleeswaren) vruchten hagelslag.

3 maanden geleden

Ik maak wel eens zelf spread van blikje sardine/makreel/zalm met yoghurt en dan in de blender. Zachte geitenkaas. Cottage cheese. Humus. Roomboter. Geprakte avocado.

2 maanden geleden

Een omelet en avocado zijn favo hier

2 maanden geleden

Wij geven onze 14 maand oude zoon op brood: - avocado - hüttenkäse met geraspte komkommer - bananen ei pannenkoekjes zelf maken (1 banaan, 2 eieren en op gevoel beetje havermout) - tomaten spread (tomaatjes met olijfolie blenden) - kipfilet - gemengde notenpasta We kiezen ervoor om het nog zo gezond mogelijk te houden. Uiteindelijk kan hij nog genoeg zoet eten als hij groter is ;)

2 maanden geleden

Appelstroop, speciaal voor kids volgens mij. Klein laagje vegan pesto (ze heeft koemelkallergie) Verschillende soorten jam Saksische leverworst Smeerkaas kan je doen (moet je die light versie hebben)

2 maanden geleden

Reactie op Nina1994

Alleen boter en smeerkaas gaat er hier in en heel soms vegan pate van kips. ...
Hier net zo. Meestal krijgt ze brood zonder iets er op.. ze wil het anders echt niet 🫣