27 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Anneloes22

Denk t ook niet! Ik blijf er wel een romper onder doen, danwel met korte mo ...
Ja was ook mijn plan. En een lange broek voor nu :)

10 maanden geleden

Ik trek haar aan wat ik zelf ook aan heb qua laagjes. Zij kan haar warmte goed vasthouden en om nou met 23 graden een lange broek en sokken aan te doen vind ik zelf wat overdreven. Gewoon af en toe voelen bij je kind in de nek.

10 maanden geleden

Ik vind het ook lastig! Ik probeer dit een beetje aan te houden. Vandaag had ze een romper met korte mouwen aan met daarover een jurkje met korte mouwen, hoge sokjes en sochtends een vestje.

10 maanden geleden

En deze

10 maanden geleden

Reactie op daniquel

Ik trek haar aan wat ik zelf ook aan heb qua laagjes. Zij kan haar warmte g ...
Precies! Mijn zoontje is van zichzelf al erg warm dus ik voel aan hem aan hoeveel laagjes hij nodig heeft. Vanmiddag lag hij alleen in zn rompertje, maar sochtends en savonds doen we hem dan wel een broek en sokken aan

10 maanden geleden

Reactie op daniquel

Ik trek haar aan wat ik zelf ook aan heb qua laagjes. Zij kan haar warmte g ...
Ja dat is wel handig! Ik heb alleen dat ik het zelf altijd warm heb, en mijn baby lijkt misschien meer op mijn vriend en vindt warmte heel comfortabel en kan er bijna nooit warmte genoeg zijn. Ik ken dat fenomeen niet, dus ik heb echt dit soort aanknopingspunten nodig :)

10 maanden geleden

Die van mij heeft het warm. Dus vandaag zelfs alleen een romper. In de ochtend had hij het fris, even in een doekje gewikkeld, vanaf 11uur heeft hij het al warm zat voor alleen een romper. Anders huilt hij van de warmte. Als ik hem in de box of in bedje leg als hij slaapt wel een dekentje ingaat hij dan afkoelt, maar als hij bij mij ligt of wakker is sowieso niets.