1007 Reacties

één jaar geleden

Ik wil me bij de “is dit het” clubje aansluiten😂 In m’n vorige bericht zei ik nog dat ik het allemaal nog prima vond maar het wordt wel echt met de dag erger 🫣 Hij mag van mij nog steeds blijven zitten als hij dat nog eventjes wil maar ben het onzekere wel zat aan het worden🤪

één jaar geleden

Morgen 40 weken en helaas heeeel rustig.. dochter is met 41+2 geboren, dus ik vrees dat we gaan overlopen 😩 volgens de verloskundige ook te verwachten gezien termijn van onze eerste..

één jaar geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ik wil me bij de “is dit het” clubje aansluiten😂 In m’n vorige bericht zei ...
Haha lastig hè. Elke avond hoop ik dat die nacht de bevalling begint 😂

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier 39 + 1 en had tot 37 weken last van (menstruatie) kramp wat door ging naar mijn lies & benen en enorme rugpijn. Sinds we de 37 weken aangetikt hebben is het een stuk rustiger! De baby zit blijkbaar nog wel lekker warm maar het onbekende maakt me soms wel onrustig! We weten niet wat het wordt, wanneer het komt.. eigenlijk niets meer dan: we krijgen een baby haha. Terwijl ik juist altijd alles in de hand wil hebben en deze maand ook nog eens jaren lijkt te duren 🫣

één jaar geleden

Reactie op Dsnv10

Morgen 40 weken en helaas heeeel rustig.. dochter is met 41+2 geboren, dus ...
Hier zelfde .. woensdag dan 40 weken. Maar eerste geboren met 41+6 haha dus verwacht eigenlijk komende week nog niet zoveel. 😅 Ook al zal ik het prima vinden als het al komt. Wel sneller harde buiken maar verder ook niet.

één jaar geleden

Reactie op Bbakker0612

Haha lastig hè. Elke avond hoop ik dat die nacht de bevalling begint 😂
Same! Behalve op de avonden als ik de nacht ervoor heel slecht geslapen heb. Lijkt me zo'n horror, dat ik dan net in een enorme coma ligt en beeeeeng, die bevalling begint. 😂

één jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Same! Behalve op de avonden als ik de nacht ervoor heel slecht geslapen heb ...
Hahahha ja dit!! 😂 of als je juist een slechte nacht hebt gehad, dat je dan denkt “zooo als het nu begint zou echt niet lekker uitkomen” 😂

één jaar geleden

Reactie op Moeder-An

Heel herkenbaar! Hier 39 + 1 en had tot 37 weken last van (menstruatie) kra ...
Heeeel herkenbaar! Hier een super control freak en we weten ook niet wat het geslacht is… wanneer deze baby besluit te komen, hoe hij/zij eruit ziet… we weten precies niks. 0 controle en doe echt mn best om me hier aan over te geven 🫣 soms is het überhaupt al een gek besef dat er een baby in mijn buik zit 😂

één jaar geleden

Reactie op Bbakker0612

Heeeel herkenbaar! Hier een super control freak en we weten ook niet wat he ...
Hahaha nou ik voel precies met je mee! Dingen los laten is dus echt niet mijn ding en nu moet het 🤷‍♀️ de vk had ons ook wijs gemaakt dat het eerder zou komen dus we leefde er ook echt dagelijks mee met "nu komt het" alleen heb ik me er nu bij neergelegd en wil ik niet in valse hoop leven en zie ik het allemaal wel.. tenminste dit probeer ik mezelf maar wijs te maken want ondertussen denk ik de hele dag door: is dit het? Zal het dan nu komen? Het begint met wakker worden en controleren of me vliezen niet gebroken zijn 🙈 het feit dat er een baby in mij groeit snap ik nog steeds niet hahah. Ik bekijk dagelijks de topic bevalling en dan zie ik al die baby's en denk ik omygod dit komt ook uit mij 😅 zo raar idee! Hahaha

één jaar geleden

Oh wauw ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen! Hebben jullie dan ook 2 namen voorzien?

één jaar geleden

Reactie op Petrichor

Oh wauw ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen! Hebben jullie d ...
Nee dat kan ik eigenlijk dus ook echt niet 😅 maar nog 2 weken ongeveer en we hebben duidelijkheid denk ik dan maar. Ja wij hebben voor beide geslacht een naam ingedachten!

één jaar geleden

Reactie op Moeder-An

Nee dat kan ik eigenlijk dus ook echt niet 😅 maar nog 2 weken ongeveer en ...
Al heeft mijn man plotseling een andere naam in zijn hoofd sinds een week dus dat helpt ook niet echt haha. Dacht ik net alles klaar te hebben 🙃

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan bij het clubje 😂 Morgen 39 weken en sinds een paar dagen heb ik steken, dan weer krampen, gister dacht ik dat er vruchtwater uit mij liep, maar moest blijkbaar gewoon ineens meer plassen 😂. Telkens denk ik: is dit het? En dan een soort van teleurgesteld dat er daarna niks meer gebeurt. Ik vind het vooral spannend dat ik niet weet hoe de bevalling gaat zijn. Ik wil heel graag thuis bevallen in een bevalbad. Maar ja of dat gaat lukken weet niemand. Loslaten loslaten.. 🥲

één jaar geleden

Reactie op Petrichor

Oh wauw ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen! Hebben jullie d ...
Jaa wij hebben 2 namen! En tot ongeveer 28 weken was het heel goed vol te houden hoor! Daarna sloegen de hormonen toe en heb ik echt heel vaak op het punt gestaan een pretecho in te plannen haha 😂 vorige week waren we in het ziekenhuis voor ctg en echo en toen wilden we die vrouw haast omkopen om het geslacht te bekijken 😜 maar zij zei dat de verrassing écht het leukste is tot de geboorte….. dus we hebben maar geduld

één jaar geleden

Reactie op Maaikeuh

Ik sluit mij ook aan bij het clubje 😂 Morgen 39 weken en sinds een paar da ...
Jaaa moeilijk hè!! Wij willen ook heel erg graag thuis blijven en het bevalbad staat al “klaar”… ik hoop maar zo dat het ons is gegund! 🍀🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Saar__123

Hier zelfde .. woensdag dan 40 weken. Maar eerste geboren met 41+6 haha dus ...
Oef ik vond 41+2 allang duren! Al was ik er toen nog lang niet klaar mee kwa zwanger zijn! Nu ben ik het helemaal zat 😂. Hier echt nergens last van, merk alleen dat ik de dagen alleen met mijn dochter pittig vind! Vooral einde van de dag, ben dan echt gesloopt..

één jaar geleden

Reactie op Moeder-An

Heel herkenbaar! Hier 39 + 1 en had tot 37 weken last van (menstruatie) kra ...
Oooh wij zijn even ver en op dezelfde datum uitgerekend 🤗 Ik kom nu pas erachter dat er een kletsgroepje is 🙈🙈 Ik heb zelf ongeveer een weekje of iets langer ontzettend veel harde buiken (soms doe ik nog wel teveel, maar heb ze ook in rust) en gisteren en vandaag ook nog buikpijn (menstruatie achtig). Ook trekt de “pijn” soms naar m’n anus en soms m’n vagina en denk ik dat de baby eruit komt of zo 🫣😆 Wat spannend dat jullie het geslacht niet weten. Leuk!!! We hebben al 2 kindjes waarbij de bevalling in de nacht/vroege ochtend begon. Ben heel benieuwd (eerder zeer ongeduldig/nieuwsgierig en onrustig 😑) wanneer het bij deze zwangerschap zal beginnen. Kindje 1 kwam met 39 weken en kindje 2 met 40. Spannend hoor, dames 🍀

één jaar geleden

Reactie op Dsnv10

Oef ik vond 41+2 allang duren! Al was ik er toen nog lang niet klaar mee kw ...
Haha ja toen vond ik het ook echt prima. Was in de zomer ging 3x per week tot laatst nog zwemmen en vermaakte me wel. Nu vermaak ik me ook wel maar merk gewoon dat iets zwaarder is. En merk het ook hoor ben op maandag en woensdag en soms zaterdag met mijn zoontje alleen en dan savonds wel gesloopt. Ga vaak op woensdag even naar de boerderij van mijn ouders. Vind mijn zoontje geweldig en kan zijn energie kwijt en kost mij niet zo veel. En slaapt vaak nog wel 2,5 uur smiddags dus dat is wel fijn. Kan ik ook even rustig aan doen. En 3 dagen opvang is top even echt me time 🙃 Gaan zien hoelang nog. Heb altijd gezegd 5 mei word het geboren haha. Dus zullen zien.

één jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Oooh wij zijn even ver en op dezelfde datum uitgerekend 🤗 Ik kom nu pas er ...
Oh wat toevallig! 😊 De harde buiken heb ik echt aanhoudend al een maand denk ik nu.. soms dan heb ik het zo extreem dat ik denk dat mijn buik uit elkaar scheurt 😅 menstruatiepijn herken ik ook.. dit begon bij mij ongeveer 2 weken geleden dat ik zelfs tegen mijn man zei: wow ik was gewoon vergeten hoe dit voelde hahaha 🫣 Ik heb inderdaad ook onderaan best veel "last", steken in mijn vagina en het stukje er tussen (perineum) doet sinds enkele dagen ook echt pijn als of het uitrekt/scheurt waardoor ik elke keer denk zal het dan toch zo zijn dat de baby er uit komt 🙈 Super leuk, dit is onze eerste zwangerschap en lees inderdaad dat het veel snachts/sochtends gebeurd dus wij slapen nu ook extra vroeg want snachts kan het zomaar gebeuren 😅 Zo spannend wanneer jou 3e kindje zich zal melden.. als het net zo lang als de andere zwangerschappen zal duren kan het zo maar heel snel zijn! Heel veel succes inidergeval 🙌🏼

één jaar geleden

Reactie op Bbakker0612

Jaaa moeilijk hè!! Wij willen ook heel erg graag thuis blijven en het beval ...
Oooh, ik zat vandaag toevallig naar een bevalbad te kijken. Lijkt me zo bijzonder en mooi 😍 Ik heb 2 vrij snelle bevallingen gehad en ben dus bang dat we het bad dan zouden huren en ik er niet in beland of zo (en ik liep veel rond bij kindje 2) plus we wonen in een oud huis. Ik ga wel weer thuis bevallen ☺️ Veel succes en plezier dames, met het bevallen in bad. Prachtig!