1007 Reacties

één jaar geleden

We hebben een nieuw topic. Toch nog wat bijgekletst zie ik 😀 Ik heb het idee dat de eerste voortekenen bij mij zijn begonnen. Kan mijn verder er niet op leggen, maar het voelt anders in mijn buik. Er zit een bepaalde spanning in m’n organen en merk dat m’n baarmoeder wat meer gespannen is. Heb nog geen pijnlijke weeen, maar het je anders. Meer kan ik er niet over zeggen 😂

één jaar geleden

Heb ook zoveel data die al bezet zijn 🤣 is al het 7e kleinkind van mn schoonouders...en 3 ervan zijn de komende 2 weken jarig. En dan nog koningsdag idd. Al heb ik mensen gesproken die het jammer vonden niet meer op Koninginnedag jarig te zijn, was zo gezellig en je bent altijd vrij. Je eigen verjaardag vier je meestal toch in het weekend. Vandaag zou ook mooi zijn, mn moeders moeder was jarig. Maar dat zie ik toch niet gebeuren 😆

één jaar geleden

Ik zie bevallen op Koningsdag voorbij komen. Ik hoop dat ik ook niet op die dag beval. Ik gun de kleine man z’n eigen feestdag en dat (als ik wil) volgend jaar gewoon weer kan partyen 😂 ik vond Koningsdagen altijd heerlijk 🍺 Of val ik nu in de categorie slechte moeder? 🙈🥲 Als het zo is, dan is het zo. Maar als ik m’n voorkeur uit mag spreken, dan niet op 27 april 😜

één jaar geleden

Reactie op Dsnv10

Nou vandaag is het due date! Oke op papier dan 😂. Want hier ook nog geen b ...
Wat moet dat na zo’n reis een geruststelling zijn dat je de 40 weken hebt bereikt. 🙏🏻🥳 hopelijk kun je toch nog een beetje van de laatste dagen / weken genieten. 🥰

één jaar geleden

Reactie op MiAn52

Ik zie bevallen op Koningsdag voorbij komen. Ik hoop dat ik ook niet op die ...
Haha dit is ook voor mij een heel voornamelijke reden hoor! Een leuk festivalletje pakken is nooit weg met Koningsdag! 🙈

één jaar geleden

Haha hier ook liever niet op Koningsdag 🙈 ik gun haar dalijk gewoon haar eigen dag en met Koningsdag is het al feest, dus dat lijkt me dan minder leuk. Helaas hebben we dit niet voor het zeggen haha.

één jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Haha dit is ook voor mij een heel voornamelijke reden hoor! Een leuk festiv ...
Gelukkig ben niet de enige. Ik mis dat echt. Lekker de hele dag bier drinken en hier bij ons in de buurt hebben ze super leuke festival activiteiten. Iedereen vraagt wat mis je aan eten. Niks!! Maar ik wil wel weer een biertje drinken op een terras. Ernstig 🙈

één jaar geleden

Reactie op HS95

Haha hier ook liever niet op Koningsdag 🙈 ik gun haar dalijk gewoon haar e ...
Ach joh, kunt de benen nog ff dicht houden 🤪 spanbandje er om en stil blijven liggen 😂😂

één jaar geleden

Reactie op MiAn52

Ach joh, kunt de benen nog ff dicht houden 🤪 spanbandje er om en stil blij ...
Hahaha hier moest ik heel hard om lachen!

één jaar geleden

Reactie op MiAn52

Gelukkig ben niet de enige. Ik mis dat echt. Lekker de hele dag bier drinke ...
Nou inderdaad! Ik kijk enorm uit naar de zomer met zomerse drankjes! Al moet ik zeggen dat ik de carpaccio en sushi ook wel erg gemist heb!

één jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Hahaha hier moest ik heel hard om lachen!
Dit is echt mijn life saver. Slechte relativerende humor wat eigenlijk onmogelijk is. Moet er zelf ook altijd om lachen en zo houd ik er de lol van in. Beste vriendin van mij zit in vruchtbaarheidstraject en zo is het nu een sport om elkaar de meest slechte namen te geven. Wij hebben de grootste schik en zo turnen wij onze spanningsvelden om in lach buien. 🥲 ik ga namelijk bijna bevallen en zij heeft net een vruchtbare cel terug laten plaatsen. Maar ook mezelf uitlachen als ik niet tussen de kast deur en de tafel in pas , dat ik dus echt eerst de deur moet sluiten, voordat ik aanloop. Of als ik kreupel weg loop ‘wacht ff, deze gans moet nog even paar stappen opwarmen’ Laatst zei m’n therapeut dat ik iets liever over mezelf moest praten, maar ik bedoel het eigenlijk helemaal niet gemeen. Ik doe gewoon m’n best om er wat humor in te houden, het is soms al zwaar genoeg en als ik sommige moeders moet horen gaat bevallen een hel zijn en heb je chronisch slaap tekort als de kleine geboren is. Nee top, daar doen we het voor he 👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Nou inderdaad! Ik kijk enorm uit naar de zomer met zomerse drankjes! Al moe ...
Ik lust het beide niet, dus dat scheelt voor mij ook wel. Bah 😂 Heb weinig omgekeken naar de lijst wat ik niet mocht eten.

één jaar geleden

Reactie op MiAn52

Ach joh, kunt de benen nog ff dicht houden 🤪 spanbandje er om en stil blij ...
Hahahah 😂 goed idee

één jaar geleden

Ik drink geen alcohol en ik ga niet naar festivals. Ik behoor tot de moeders die het zogenaamd ohhhhh zo geweldig doet(sarcasme). Geen plastic speelgoed, geen potje voeding, héél lang borstvoeding geven, dagje vrij betekend kind niet naar kdv, maar samen zijn etc etc... ik kwam wel in een burnout terecht. Dus denk dat het beter is om jezelf een dagje festival te gunnen en daarmee even weer je oude vertrouwde zelf zijn. Helaas heb ik dit dus niet in me :( Maar nu zit ik te denken, misschien toch koningsdag! Lekker samen naar de efteling op zijn verjaardag, kost me geen extra vrije dag etc. Eigenlijk voor mij heel practisch. En als hij 16 is gaat hij stappen met zijn vrienden en zit ik me zorgen te maken🤣

één jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik drink geen alcohol en ik ga niet naar festivals. Ik behoor tot de moede ...
Vond eerst ook lastig hoor kind naar kdv terwijl ik vrij ben. Maar ben ook gewoon nog steeds ik en niet alleen mama. Ben er dan ook leukere moeder door, door af en toe echt iets voor mijzelf te doen. Scheelt wel dat mijn zoon het ook geweldig vind op de opvang.

één jaar geleden

Reactie op MiAn52

Dit is echt mijn life saver. Slechte relativerende humor wat eigenlijk onmo ...
Hahahahaha dit doe ik dus ook. Ik heb ook een hele grote dosis zelfspot en krijg ook opmerkingen dat ik liever voor mezelf moet zijn. Ik bedoel er inderdaad ook niks mee. Hoe vaak ik mezelf aankondig met 'aan de kant, dikke walvis komt eraan!' of 'dikke pens eerst, maar ik kom erachteraan!', of antwoorden op de vraag 'hoe voel je je?' met 'dik' of 'als een hormonaal zeikwijf'. En gek genoeg vind ik mezelf dan hilarisch grappig. 😂 Wordt wat, als het slaapgebrek nog x10 gaat binnenkort, dan wordt er waarschijnlijk geen serieus gesprek meer gevoerd thuis 😂

één jaar geleden

Reactie op Saar__123

Vond eerst ook lastig hoor kind naar kdv terwijl ik vrij ben. Maar ben ook ...
Het is ook zo! Ik heb het nu een soort van geleerd in mijn burnout. Ik kon niet meer, alleen nog huilen. Dus ziektewet in en kind naar kdv(werk zelf op een kdv dus ik zat daar tussen de kindjes te huilen). Dat gaat nu al ruim een halfjaar zo en ja sinds ik rust kreeg begon ik me beter te voelen(nog wel veel last van geluid en prikkels). Maar dit was echt noodzaak, dus ben benieuwd hoe ik dat straks ga doen misschien dan in de ochtend kdv en in de middag iets leuks doen samen ofzo.

één jaar geleden

Ik heb krampen, maar de ene keer zijn ze totaal niet regelmatig en de andere keer voelen ze als 1 hele lange constante kramp en harde buik. En die ruuuugpijn, much fun. Jammer dat ook dit niet voor het echie is

één jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Ik heb krampen, maar de ene keer zijn ze totaal niet regelmatig en de ander ...
Bij mij is alles zo goed als weg. Opzich fijn, nu alleen moe(soms opeens wat kramp)...maar ja helaas gebeurt er niets🤣 het is ook zo dubbel he... baby is ook weer heel rustig. Volgens mij is zondag rustdag bij deze baby. Misschien gaat dit dadelijk of vannacht wel echt over in echte weeën, je weet maar nooit!🍀🍀en anders even onder de douche (of bad als je die hebt).

één jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Bij mij is alles zo goed als weg. Opzich fijn, nu alleen moe(soms opeens wa ...
Oooo wat jammer! Helpt een douche? Ik lig nu met kruiken op de bank, ook wel lekker. Of is het dan dat je juist meer ontspant onder de douche?