398 Reacties

één jaar geleden

Succes iedereen die nog moet bevallen en geniet van de eerste dagen!! 💕🥰

één jaar geleden

Wij hebben gister gebeld met de kraamzorg organisatie en vandaag echt de liefste kraamzorg gekregen en die gelukkig ook meer uren kon blijven 🥰

MOD

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Wij hebben gister gebeld met de kraamzorg organisatie en vandaag echt de li ...
Ooohhh wat fijn!! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Succes! Bij mijn verloskundige mag ik ervoor kiezen om vanaf 41 weken ingel ...
Dankjewel 😊 jaa wil ik wel doen maar mn andere dochter word vrijdag 2 jaar. Wil er dan minstens als het mogelijk is een dag tussen hebben zitten 😅

één jaar geleden

Helaas strippen lukte niet baarmoeder mond was nog niet volledig verstreken.. 😢 wel verdere afspraken gemaakt dus wel weer wat meer duidelijk daar maar aan vast houden 🥰❤️

één jaar geleden

Reactie op Unicorn-24

Dankjewel 😊 jaa wil ik wel doen maar mn andere dochter word vrijdag 2 jaar ...
Ja dat snap ik! Hopelijk lukt dat!!

één jaar geleden

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed onder narcose gehecht. Moeten nog eventjes blijven, hopelijk morgen naar huis! 💗

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Gefeliciteerd 💖 en veel sterkte met het herstel

MOD

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Gefeliciteerd met jullie Abby! Wat rot van het bloedverlies en de narcose. Snap dat je graag naar huis wil maar laat je nog maar even goed verwennen in het ziekenhuis 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Gefeliciteerd 🩷👶

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Gefeliciteerd! Wat naar zeg van het bloedverlies en de narcose, gelukkig ben je op de juiste plek. Hopelijk een voorspoedig herstel voor jou🤞🏼

MOD

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Ik lees trouwens net je bevalling in beval verhalen topic. Wat een heftige bevalling heb je gehad zeg! Heb je trouwens wel een ijzer infuus of sterke ijzer pillen voor komende tijd?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Wat een leuke naam, gefeliciteerd met de geboorte van Abby. Succes met het herstel, laat je lekker verzorgen. Staren naar je prachtige wonder helpt.

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Onze Abby is vanochtend geboren, helaas 1,5 l bloed verloren en met spoed o ...
Gefeliciteerd!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Goed herstellen en genieten van je kleintje!💕

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Ik lees trouwens net je bevalling in beval verhalen topic. Wat een heftige ...
Mijn HB was voor de bevalling 8.3, gisteren gedaald naar 5.6. Hoor vandaag of ik nog bloed krijg, of pillen. Maar pillen lijken me echt onverstandig ivm obstipatie klachten die ik altijd al heb en met zo’n totaal ruptuur lijkt me dat niet verstandig. Dus ik ben benieuwd of ik bloed krijg of eventueel infuus. Gisteravond wel al kunnen douchen en geen klachten gehad, merk nu wel dat ik slapjes ben. Hoop dat ze snel met ontbijt komen 🤣 kijken of dat werkt.

MOD

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Mijn HB was voor de bevalling 8.3, gisteren gedaald naar 5.6. Hoor vandaag ...
Gelukkig was ie vooraf redelijk hoog! 5.6 is wel heel laag maar was je met bijv 6.1 (startte ik mee) begonnen, was ie nu wel bizar laag geweest. Maar ze moeten hier wel iets mee gaan doen. Zo naar huis sturen zonder iets met ijzer, gaat je herstel tegenstaan. Wel fijn dat douchen is goed gegaan. Jouw herstel wordt sowieso wel pittig. Echt goed rustig aan gaan doen hoor!! 😘

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Ja dat snap ik! Hopelijk lukt dat!!
Het is gelukt hoor haha. Gister avond meldde ze zichzelf opeens. Om 21:46 is ze geboren ❤️

MOD

één jaar geleden

Reactie op Unicorn-24

Het is gelukt hoor haha. Gister avond meldde ze zichzelf opeens. Om 21:46 i ...
Dat is gelukkig snel gegaan! Gefeliciteerd! Fijn beiden een eigen en mooie datum 🥰

één jaar geleden

Ik zat er vandaag een beetje doorheen mentaal, maar ik heb nu bijna mijn haakproject voor mijn zusjes verjaardag (17 april) af. Vanavond de puntjes op de i en dan is dat gelijk een zorg minder en hopelijk kan ik dan ook wat meer ontspannen

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Gelukkig was ie vooraf redelijk hoog! 5.6 is wel heel laag maar was je met ...
Helaas gaan ze er niet direct iets aan doen, ze verwachten dat het voldoende is om zelf weer aan te vullen met voedsel. Ik kan ijzer pillen krijgen maar daar ga ik niet heel lekker op door obstipatie, dus het is even kijken wat ik daar mee doe, belangrijk daf alles nu soepel blijft.